Індивідуальне оцінювання навчальних досягнень учнів з особливими освітніми потребами в інклюзивному класі
Електронна бібліотека НАПН України
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/711268/
|
|
Title |
Індивідуальне оцінювання навчальних досягнень учнів з особливими освітніми потребами в інклюзивному класі
Individual assessment of educational achievements of pupils with special educational needs in the inclusive class |
|
Creator |
Сак, Т.В.
|
|
Subject |
37.02 General questions of didactics and method
37.09 Organization of instruction 376.3 Виховання та освіта осіб із вадами зору, слуху, мови та нервовими захворюваннями. 378 Higher education. Universities. Academic study |
|
Description |
У навчально-методичному комплексі представлено навчальну програму курсу «Індивідуальне оцінювання навчальних досягнень учнів з особливими освітніми потребами в інклюзивному класі» та науково-методичний посібник «Індивідуальне оцінювання навчальних досягнень учнів з особливими освітніми потребами в інклюзивному класі». Зміст програми розроблено на модульній основі. У пояснювальній записці подається мета, завдання, очікувані навчальні результати та навчальна стратегія курсу. Дається розгорнутий зміст кожного модуля, який доповнюється рекомендованою літературою; визначено теми доповідей і список додаткової літератури. У науково-методичному посібнику представлено відомості, які висвітлюють зміст кожного з трьох модулів навчальної програми. Розглядаються особливості контролю й оцінювання навчальних досягнень учнів в інклюзивному класі; індивідуальне оцінювання навчальних досягнень учнів з особливими освітніми потребами на основі індивідуального навчального плану; індивідуальне оцінювання розвитку соціальної компетентності учнів в інклюзивному класі. Розглядаються особливості особистісного і пізнавального розвитку дітей з особливими освітніми потребами різних нозологій, можливі напрямки психокорекційної роботи з описаними категоріями дітей в інклюзивному класі. Розраховано на слухачів у закладах післядипломної педагогічної освіти вчителів загальноосвітніх шкіл, спеціальних психологів, корекційних педагогів. In the educational-methodical complex the educational program of the course "Individual assessment of educational achievements of pupils with special educational needs in the inclusive class" is presented and the scientific and methodical manual "Individual assessment of educational achievements of pupils with special educational needs in the inclusive class". The content of the program is developed on a modular basis. The scientific and methodical manual provides information that highlights the content of each of the three modules of the educational program. It is designed for listeners in institutions of postgraduate pedagogical education of teachers of secondary schools, special psychologists, correctional teachers. |
|
Publisher |
ТОВ «Видавничий дім «Плеяди»
|
|
Date |
2011
|
|
Type |
Book
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/711268/1/%D0%A1%D0%B0%D0%BA%20%D0%A2.%D0%92.%20%D0%9D%D0%B0%D0%B2%D1%87.%20%D0%BA%D1%83%D1%80%D1%81%20%D1%82%D0%B0%20%D0%BD%D0%B0%D1%83%D0%BA.-%20%D0%BC%D0%B5%D1%82%D0%BE%D0%B4.%20%D0%BF%D0%BE%D1%81%D1%96%D0%B1..pdf
Сак, Т.В. (2011) Individual assessment of educational achievements of pupils with special educational needs in the inclusive class «Інклюзивна освіта» . ТОВ «Видавничий дім «Плеяди», м. Київ, Україна. ISBN 978-966-2432-14-5 |
|