Гіперактивна дитина
Електронна бібліотека НАПН України
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/711316/
|
|
Title |
Гіперактивна дитина
Hyperactive child |
|
Creator |
Сухіна, І.В.
|
|
Subject |
37.09 Organization of instruction
376.3 Виховання та освіта осіб із вадами зору, слуху, мови та нервовими захворюваннями. |
|
Description |
Жива, рухлива, активна дитина — що в цьому поганого? Автор посібника розповідає про те, яких дітей можна назвати гіперактивними. Синдром дефіциту уваги з гіперактивністю виявляється у підвищеній руховій активності, збудливості, труднощах концентрації та утриманні уваги, імпульсивності поведінки, проблемах у взаємостосунках з однолітками. Автор розповідає про причини гіперактивності, дає корисні рекомендації щодо підготовки такої дитини до школи, навчання її у шкільному закладі і навіть вибору продуктів харчування. Вихователі і вчителі знайдуть тут також поради стосовно поводження з гіперактивними дітьми в групі дитсадка і в класі.
Alive, mobile, active child - what's wrong with this? The author of the manual tells you which children can be called hyperactive ones. The attention deficit hyperactivity disorder syndrome is manifested in increased motor activity, excitability, concentration and attention constraints, impulsivity of behavior, problems in interactions with peers. The author talks about the causes of hyperactivity, gives useful advice on how to prepare such a child for school, studying at a school or even choosing food. Teachers and educators will also find tips for treating hyperactive children in a kindergarten and classroom group. |
|
Publisher |
«Ранок», ВГ «Кенгуру»
|
|
Date |
2018
|
|
Type |
Book
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/711316/1/%D0%93i%D0%BF%D0%B5%D1%80%D0%B0%D0%BA%D1%82%D0%B8%D0%B2%D0%BD%D0%B0%20%D0%B4%D0%B8%D1%82%D0%B8%D0%BD%D0%B0.pdf
Сухіна, І.В. (2018) Hyperactive child «Інклюзивне навчання» . «Ранок», ВГ «Кенгуру», м. Харків, Україна. ISBN 978-617-09-3802-2 |
|