Запис Детальніше

Мережева взаємодія як основа організації профільного навчання в освітньому окрузі сільської місцевості

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/711330/
 
Title Мережева взаємодія як основа організації профільного навчання в освітньому окрузі сільської місцевості
Сетевое взаимодействие как основа организации профильного обучения в образовательном округе сельской местности
Net working as the basis of the organization of the profession-oriented learning in the educational district of the countryside
 
Creator Мелешко, В.В.
 
Subject 37.09 Organization of instruction
373 Kinds of school providing general education
 
Description У статті розкрито сутність теорії мережевої взаємодії як інновації, що трансформується у педагогічну практику закладів освіти.
Здійснено аналіз наукових досліджень у контексті зазначеної проблеми, розкрито тенденції розвитку теорії мережевої взаємодії в освітніх системах. Обґрунтовано процес мережевої взаємодії в організації профільного навчання, що пов’язаний із раціональним використанням ресурсного потенціалу освітніх структур, рівнем співпраці суб’єктів ос¬вітнього округу. Виявлено відмінності між традиційними та мережевими структурами, що враховуються в організації профільного навчання в середовищі освітнього округу.
Мережева взаємодія розглядається як основа організації профільного навчання, що позитивно позначається на результатах освітнього процесу. Взаємодію загальноосвітніх навчальних закладів і закладів соціокультурної сфери, їх кооперацію та партнерство спрямовано на спільну підтримку належного рівня профільної освіти, розвитку інноваційного потенціалу, що спонукають до продукування нових форм надання освітніх послуг старшокласникам.
Перспективність ідей мережевої взаємодії підтверджується результативністю співпраці учнівських колективів, педагогів – керівників освітніх закладів, працівників закладів соціокультурної сфери, спільну діяльність яких спрямовано на досягнення спільної мети – підвищення якості профільного навчання в загальноосвітніх навчальних закладах сільської місцевості.
В статье раскрыта сущность теории сетевого взаимодействия как инновации, которая трансформируется в педагогическую практику учебных заведений.
Осуществлен анализ научных исследований в контексте данной проблемы, раскрыто тенденции развития теории сетевого взаимодействия в образовательных системах. Обоснованно процесс сетевого взаимодействия в организации профильного обучения, связанный с рациональным использованием ресурсного потенциала образовательных структур, уровнем сотрудничества субъектов образовательного округа. Выявлены различия между традиционными и сетевыми структурами, которые учитываются в организации профильного обучения в среде образовательного округа.
Сетевое взаимодействие рассматривается как основа организации профильного обучения, что положительно сказывается на результатах образовательного процесса. Взаимодействие общеобразовательных учебных заведений и учреждений социокультурной сферы, их кооперацию и партнерство направлено на совместную поддержку надлежащего уровня профильного образования, развития инновационного потенциала, побуждающих к продуцированию новых форм предоставления образовательных услуг старшеклассникам.
Перспективность идей сетевого взаимодействия подтверждается результативностью сотрудничества ученических коллективов, педагогов – руководителей образовательных учреждений, работников учреждений социокультурной сферы, совместная деятельность которых направлена на достижение общей цели – повышение качества профильного обучения в общеобразовательных учебных заведениях сельской местности.
The article reveals the essence of the theory of networking as innovation that transforms in the teaching practice in educational institutions.
The analysis was conducted on the research in the context of the abovementioned problem; the trends of networking theory in educational systems were revealed. The process of networking in the organization of the profession-oriented studies that is linked to the rational use of the resource potential of educational institutions, the cooperation of the subjects of educational districts was specified. The differences between traditional and network structures are taken into account in organizing profession-oriented teaching in the educational district.
Networking is considered as the basis of profession-oriented education, which positively affects the results of the educational process. The interaction of secondary schools and institutions in social and cultural spheres, their cooperation and partnership are aimed at ensuring the proper level of profession-oriented education, development of innovative capacity which promotes the production of new forms of educational services for the seniors.
Prospects of the networking ideas are confirmed by the achievements of the cooperation of student groups, teachers - heads of educational institutions, employees of the socio-cultural sphere, whose joint activities are aimed at achieving a common goal - improving the quality of specialized education in secondary schools in rural areas.
 
Publisher Педагогічна думка
 
Date 2016
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/711330/1/4.pdf
- Мелешко, В.В. (orcid.org/0000-0002-6224-5201 <http://orcid.org/0000-0002-6224-5201>) (2016) Net working as the basis of the organization of the profession-oriented learning in the educational district of the countryside Український педагогічний журнал, 4. pp. 11-17. ISSN 2411-1317