Запис Детальніше

Особливості обрунтування концепцій сучасних науково-педагогічних досліджень

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/711338/
 
Title Особливості обрунтування концепцій сучасних науково-педагогічних досліджень
Features study of the concept modern scientific research and teaching
 
Creator Ничкало, Нелля Григорівна
 
Subject 001.89 Organization of science and scientific work
378 Higher education. Universities. Academic study
 
Description Автором проаналізовано особливості обґрунтування концепцій сучасних науково-педагогічних досліджень. Охарактеризовано нетрадиційні підходи до обґрунтування авторських (індивідуальних), колективних (окремих творчих груп або різних наукових шкіл) дослідницьких концепцій. Доведено, що концепції, поняттєво-термінологічний апарат, етапи наукового пошуку та методи, що використовуються на кожному етапі дослідження, відрізняються, що зумовлюється специфікою наукових напрямів, визначеної мети і завдань, які обґрунтовані кожним дослідником.
The author analyzes the features justify the concepts o f modern scientific and educational research. Characterized
by non-traditional approaches to the justification o f copyright (individual) and collective (group or individual
creative different schools) research concepts. It is proved that the concept, conceptual and terminological apparatus,
stages o f scientific research and the methods used at each stage of the study are different, due to the specific scientific areas defined goals and objectives, which are substantiated by each researcher.
 
Publisher Миколаївський національний університет імені В. О. Сухомлинського
 
Date 2013
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/711338/1/89.pdf
- Ничкало, Нелля Григорівна (orcid.org/0000-0002-5989-5684 <http://orcid.org/0000-0002-5989-5684>) (2013) Features study of the concept modern scientific research and teaching Педагогічна освіта: історія, технології, педагогічна майстерність, професіоналізм, 1/40 (92). pp. 6-17. ISSN 2078-2128