Запис Детальніше

Universal design in teaching and learning: approaches, definition and use

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/711356/
 
Title Universal design in teaching and learning: approaches, definition and use
Універсальний дизайн у підготовці та навчанні: підходи, визначення та використання
 
Creator Kolupaieva, Alla
Nakonechna, Larysa
 
Subject 36 Safeguarding the mental and material necessities of life
37.09 Organization of instruction
376.3 Виховання та освіта осіб із вадами зору, слуху, мови та нервовими захворюваннями.
 
Description The article outlines the key elements of universal design in teaching and learning that include appropriate use, flexibility in use, effective teaching, multiple means of presenting curriculum content, and ways of perceiving the content irrespective of sensory and motor abilities. The use of universal design in inclusive education helps to ensure individualized approach that respects diversity and facilitates progress and achievement for every learner.
В статті представлено основні чинники універсального дизайну, який застосовується у навчанні, серед яких: доцільне використання, гнучкість у користуванні, дієве викладання, множинні засоби представлення матеріалу, можливості сприйняття матеріалу незалежно від сенсо-моторних можливостей. Використання універсального дизайну у процесі інклюзивного навчання забезпечує індивідуальний підхід на основі врахування різноманіття та забезпечує прогрес і успішність кожного учасника навчального процесу.
Універсальний дизайн створює умови для розширення можливостей особи з інвалідністю до активної та повної участі в суспільній взаємодії та сприяє самостійному життю. Він базується на припущенні, що різноманіття людей є природним, і не обов'язково пов'язане з тими чи іншими обмеженнями. Жоден з двох людей не є однаковими, і жоден з двох людей не має однакових здібностей. Здібності можуть відрізнятись залежно від діяльності, задіяної кожною особою, або в середовищі, де така діяльність відбувається. Тому концепція універсального дизайну поважає індивідуальні здібності людини та слугує для реалізації принципу доступності.
 
Publisher ТОВ «Наша друкарня»
 
Date 2017
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/711356/1/%D0%A3%D0%BD%D1%96%D0%B2%D0%B5%D1%80%D1%81%D0%B0%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D0%B8%D0%B9%20%D0%B4%D0%B8%D0%B7%D0%B0%D0%B9%D0%BD%20%D1%83%20%D0%BF%D1%96%D0%B4%D0%B3%D0%BE%D1%82%D0%BE%D0%B2%D1%86%D1%96%20%D1%82%D0%B0%20%D0%BD%D0%B0%D0%B2%D1%87%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%96-%20%D0%BF%D1%96%D0%B4%D1%85%D0%BE%D0%B4%D0%B8%2C%20%D0%B2%D0%B8%D0%B7%D0%BD%D0%B0%D1%87%D0%B5%D0%BD%D0%BD%D1%8F%20%D1%82%D0%B0%20%D0%B2%D0%B8%D0%BA%D0%BE%D1%80%D0%B8%D1%81%D1%82%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F.pdf
- Kolupaieva, Alla (orcid.org/0000-0002-4610-5081 <http://orcid.org/0000-0002-4610-5081>) and Nakonechna, Larysa (2017) Universal design in teaching and learning: approaches, definition and use Освіта осіб з особливими потребами: шляхи розбудови (13). pp. 18-22. ISSN 2313-4011