Упровадження засобів інформаційно-комунікаційних технологій при підготовці майбутніх правознавців
Електронна бібліотека НАПН України
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/711452/
https://ccjournals.eu/ojs/index.php/nocote/article/view/885 |
|
Title |
Упровадження засобів інформаційно-комунікаційних технологій при підготовці майбутніх правознавців
Implementation of information and communication technologies when preparing future lawyers |
|
Creator |
Русіна, Н.Г.
|
|
Subject |
004.77 General networking applications and services
004.9 ІКТ ( Application-oriented computer-based techniques ) 34 Law. Jurisprudence 378 Higher education. Universities. Academic study |
|
Description |
Упровадження та застосування хмарних технологій на всіх стадіях навчального процесу, незалежно від дисципліни, що вивчається, підготовка компетентного фахівця-правознавця до подальшої професійної діяльності є головними завданнями вищого навчального закладу. Проаналізовано шляхи формування інформатичних компетентностей на прикладі ознайомлення та набуття практичних навичок роботи студентів юридичних факультетів із українськими інформаційно-правовими електронними базами, міжнародними онлайн інформаційно-пошуковими правовими системами використовуючи хмарні сховища. Об’єктом дослідження є процес навчання студентів-правознавців, предметом – інформаційно-комунікаційні технології навчання. Вважаємо за потрібне звернути увагу на необхідність упровадження інформаційно-комунікаційних технологій підготовки майбутніх правознавців за рахунок навчання студентів користуватися більш сучасними програмними засобами з подальшим їх використанням у практичній діяльності. Методи дослідження: експериментальне дослідження впровадження частково-пошукового та проблемного викладу навчального матеріалу. Очікувані результати дослідження: підвищення рівня навченості студентів на практиці використовувати інформаційно-правові електронні бази та хмарні технології. Розроблено план-конспект заняття з курсу «Сучасні інформаційні технології» для формування інформатичних компетентностей у студентів 1 курсу юридичного факультету. Дана розробка поданої теми надає можливість удосконалити методику упровадження інформаційно-комунікаційних технологій навчання у майбутніх правознавців.
Implementation and application of cloud computing technologies at all stages of the learning process, regardless the studying discipline, preparation of the competent specialist for further professional activities are the main objectives of the university. In the article were investigated the ways of forming computing competencies by reviewing and improving practical skills of students from law faculties in information and electronic databases, online legal information retrieval systems using cloud storage. The main object of the article is a process of teaching students, the subject – information and communication technologies for trainings. It is necessary to pay attention on the necessity of implementing ICT training to the studying process by applying modern software and technologies for its future usage in professional activity. Methods: experimental investigating the process of implementing partly-searched and problem oriented materials in studying process. Expected results: higher level of the student professional skills in using electronic, information and legal databases and cloud computing technologies. Developed an outline for the lesson of the course “Modern Information Technologies” to form a computing competencies in 1st year students of the Law faculty. This development allows to improve the methods of implementing ICT in a future lawyers studying process. |
|
Publisher |
Видавничий центр ДВНЗ «Криворізький національний університет»
|
|
Date |
2015
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/711452/1/065-077_Rusina.pdf
- Русіна, Н.Г. (2015) Implementation of information and communication technologies when preparing future lawyers Новітні комп’ютерні технології. Спецвипуск «Хмарні технології в освіті» (13). pp. 65-77. ISSN 2309-1460 |
|