Використання хмарних технологій у процесі підготовки майбутнього вчителя
Електронна бібліотека НАПН України
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/711453/
https://ccjournals.eu/ojs/index.php/nocote/article/view/886 |
|
Title |
Використання хмарних технологій у процесі підготовки майбутнього вчителя
The use of cloud technologies in preparing future teachers |
|
Creator |
Андрієвська, В.М.
Олефіренко, Н.В. |
|
Subject |
004.77 General networking applications and services
004.9 ІКТ ( Application-oriented computer-based techniques ) 378 Higher education. Universities. Academic study |
|
Description |
Мета дослідження: висвітлити основні можливості й переваги використання хмарних технологій у процесі підготовки майбутнього учителя. Завдання дослідження: впровадження хмарних технологій до навчального процесу та включення відповідних дисциплін для опанування навичками роботи із ними. Об’єкт дослідження: використання хмарних технологій в освіті. Предмет дослідження: педагогічно-доцільне використання хмарних технологій у процесі підготовки майбутнього вчителя. Використані методи дослідження: аналіз наукових публікацій. Результати дослідження. Розкрито значущість використання хмарних технологій у процесі підготовки майбутніх учителів. Висвітлено окремі веб-сервіси, які спрощують взаємодію учасників спільної навчальної діяльності. Підкреслено актуальність проблеми підготовки майбутнього учителя до створення 3D-книг у подальшій професійній діяльності. Основні висновки і рекомендації: технології хмарних обчислень у навчально-виховному процесі освітнього закладу сьогодні надають можливості вільно користуватися додатками (програмами) й дозволяють створити оптимальні умови для підвищення мотивації майбутніх педагогів до навчально-дослідницької діяльності.
Research goals: highlight key features and benefits of using cloud technologies in the preparation of future teachers. Research objectives: implementation of cloud technologies in the educational process and the inclusion of relevant disciplines to master skills with them. Object of research: the use of cloud technologies in education. Subject of research: educational and appropriate use of cloud technologies in the preparation of future teachers. Research methods used: analysis of publications. Results of the research. The importance of the use of cloud technology in the preparation of future teachers reveals. It deals with individual web services that simplify the interaction of participants of joint training activities. The relevance of the training of teachers to create 3D-books in the future professional activity underlined. The main conclusions and recommendations: cloud technologies in the educational process in educational institutions today provide opportunities to freely use applications (programs) and allow to create optimal conditions for increasing the motivation of future teachers for teaching and research. |
|
Publisher |
Видавничий центр ДВНЗ «Криворізький національний університет»
|
|
Date |
2015
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/711453/1/078-087_AndriievskaOlefirenko.pdf
- Андрієвська, В.М. and Олефіренко, Н.В. (2015) The use of cloud technologies in preparing future teachers Новітні комп’ютерні технології. Спецвипуск «Хмарні технології в освіті» (13). pp. 78-87. ISSN 2309-1460 |
|