Запис Детальніше

Використання хмарних сервісів в електронному навчальному курсі

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/711477/
https://ccjournals.eu/ojs/index.php/nocote/article/view/908
 
Title Використання хмарних сервісів в електронному навчальному курсі
Using cloud services in distance learning course
 
Creator Герасименко, І.В.
Глущенко, В.В.
 
Subject 004.77 General networking applications and services
004.9 ІКТ ( Application-oriented computer-based techniques )
378 Higher education. Universities. Academic study
 
Description Цілями дослідження є представлення основних підходів до використання хмарних сервісів в електронному навчальному курсі. Завданням дослідження є аналіз переваг та недоліків різних хмарних технологій для використання у навчальному процесі. Об’єкт дослідження – процес навчання студентів з використанням хмарних сервісів. Предметом дослідження є методика використання хмарних сервісів в освітньому процесі. Результати дослідження можуть бути використані для впровадження хмарних сервісів в освітній процес ВНЗ та професійно-технічних навчальних закладів.
The aims of the research is the presentation of the main approaches to the use of the cloud service in distance learning course. The objective of the exploring is the analysis of the various cloud technologies for learning process. The object of the research is the learning process of students using a cloud services. The study is the usage method is the use of cloud services in education. Results can be used to deliver cloud services in the educational process of most schools.
 
Publisher Видавничий центр ДВНЗ «Криворізький національний університет»
 
Date 2015
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/711477/1/235-245_GerasimenkoGlyshenko.pdf
- Герасименко, І.В. and Глущенко, В.В. (2015) Using cloud services in distance learning course Новітні комп’ютерні технології. Спецвипуск «Хмарні технології в освіті» (13). pp. 235-245. ISSN 2309-1460