Запис Детальніше

Облачные технологии как средство повышения эффективности профессионального обучения

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/711478/
https://ccjournals.eu/ojs/index.php/nocote/article/view/909
 
Title Облачные технологии как средство повышения эффективности профессионального обучения
Хмарні технології як засіб підвищення ефективності професійного навчання
Cloud technologies as way to effective professional education
 
Creator Лебедєва, І.Л.
 
Subject 004.77 General networking applications and services
004.9 ІКТ ( Application-oriented computer-based techniques )
378 Higher education. Universities. Academic study
 
Description Целью работы является исследование особенностей применения облачных технологий и реализация их возможностей для развития ключевых (базовых) и специальных компетентностей будущих экономистов в области использования математических методов при моделировании реальных процессов экономики. Основные задачи исследования: рассмотреть особенности использования облачных технологий в процессе профессиональной подготовки студентов дневной формы обучения; показать преимущества применения комбинированного образования при изучении математических дисциплин студентами экономических специальностей. Объект исследования: процесс обучения студентов экономических специальностей. Предмет исследования: использование облачных технологий в качестве средства повышения эффективности профессионального обучения. Методы исследования: теоретические – анализ научно-методической литературы; эмпирические – обучение, наблюдение за учебным процессом, тестирование уровня компетентностей студентов. В результате исследования рассмотрены особенности использования облачных технологий в процессе профессиональной подготовки студентов дневной формы обучения. В контексте компетентностного подхода показаны преимущества применения комбинированного образования при изучении математических дисциплин студентами экономических специальностей. Основные выводы. Информатизация процесса обучения и использование инновационных технологий создают условия для более рациональной организации интеллектуальной деятельности, что способствует повышению эффективности и качества подготовки специалистов всех форм обучения.
Метою роботи є дослідження особливостей застосування хмарних технологій і реалізація їх можливостей для розвитку ключових (базових) і спеціальних компетентностей майбутніх економістів в області використання математичних методів при моделюванні реальних процесів економіки. Основні завдання дослідження: розглянути особливості використання хмарних технологій в процесі професійної підготовки студентів денної форми навчання; показати переваги застосування комбінованого освіти при вивченні математичних дисциплін студентами економічних спеціальностей. Об'єкт дослідження: процес навчання студентів економічних спеціальностей. Предмет дослідження: використання хмарних технологій як засобу підвищення ефективності професійного навчання. Методи дослідження: теоретичні - аналіз науково-методичної літератури; емпіричні - навчання, спостереження за навчальним процесом, тестування рівня компетентностей студентів. В результаті дослідження розглянуто особливості використання хмарних технологій в процесі професійної підготовки студентів денної форми навчання. У контексті компетентнісного підходу показані переваги застосування комбінованого освіти при вивченні математичних дисциплін студентами економічних спеціальностей. Основні висновки. Інформатизація процесу навчання і використання інноваційних технологій створюють умови для більш раціональної організації інтелектуальної діяльності, що сприяє підвищенню ефективності та якості підготовки фахівців усіх форм навчання.
Research goals: to study the specific application of cloud technologies and realization of their potential for the development of key (core) and special competence of future economists in the use of mathematical methods in modeling of real processes of the economy. Research objectives: to consider the characteristics of the use of cloud technologies in the process of training full-time students; to show the advantages of the combined education in the study of mathematical disciplines of students of economic specialties. Object of research: the teaching process of students of economic specialties. Subject of research: the use of cloud technologies as a means to enhance training effectiveness. Research methods used: theoretical – analysis of scientific and methodical literature; empirical – training, supervision on the educational process, testing of student’s competence level. Results of the research. The features of the use of cloudy technologies are considered in the process of professional education of students of full-time teaching. In the context of considerable importance of key jurisdictions there are demonstrated the advantages of the using of the combined education at the study of mathematics by the students of economic specialities. The main conclusions. Information of the learning process and the use of innovative technologies create the conditions for a more rational organization of intellectual activity, thereby increasing the efficiency and quality of training of specialists in all forms of education.
 
Publisher Видавничий центр ДВНЗ «Криворізький національний університет»
 
Date 2015
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/711478/1/246-250_Lebedeva.pdf
- Лебедєва, І.Л. (2015) Cloud technologies as way to effective professional education Новітні комп’ютерні технології. Спецвипуск «Хмарні технології в освіті» (13). pp. 246-250. ISSN 2309-1460