Запис Детальніше

Сервис дистанционной поддержки обучения для вечерних общеобразовательных школ

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/711480/
https://ccjournals.eu/ojs/index.php/nocote/article/view/911
 
Title Сервис дистанционной поддержки обучения для вечерних общеобразовательных школ
Сервіс дистанційної підтримки навчання для вечірніх загальноосвітніх шкіл
Distance learning support service for night general education schools
 
Creator Богачков, Ю.М.
Закомірний, Ігор Миколайович
Ухань, П.С.
 
Subject 004.77 General networking applications and services
004.9 ІКТ ( Application-oriented computer-based techniques )
373 Kinds of school providing general education
 
Description Целью эксперимента является апробация применения системы Moodle для поддержки учебного процесса в общеобразовательной вечерней школе при обучении вечерников и экстернов http://moodle.virtualschool.org.ua/. Задачи: отработка процедур обучения преподавателей дистанционной работе, разработка учебного контента и тестовых заданий, обучение учащихся дистанционной работе. Объект исследования: технология дистанционного обучения, предмет исследования: оценка эффективности и трудоемкости организации дистанционного обучения в общеобразовательном учебном заведении. Используется метод экспериментального исследования. Исследование находится в фазе формирующего этапа. Проведено обучение преподавателей дистанционной работе и разработке тестов. Сформирован полный набор тематических тестов по всем дисциплинам старшей школы. Проводится обучение учащихся использованию системы тестирования. Организован сбор информации о ходе использования ресурса. Начата разработка учебного контента.
Метою експерименту є апробація застосування системи Moodle для підтримки навчального процесу в загальноосвітній вечірній школі при навчанні вечірників і екстернів http://moodle.virtualschool.org.ua/. Завдання: відпрацювання процедур навчання викладачів дистанційній роботі, розробка навчального контенту і тестових завдань, навчання учнів дистанційній роботі. Об'єкт дослідження: технологія дистанційного навчання, предмет дослідження: оцінка ефективності та трудомісткості організації дистанційного навчання в загальноосвітньому навчальному закладі. Використовується метод експериментального дослідження. Дослідження знаходиться в фазі формуючого етапу. Проведено навчання викладачів дистанційній роботі і розробці тестів. Сформовано повний набір тематичних тестів з усіх дисциплін старшої школи. Проводиться навчання учнів використанню системи тестування. Організовано збір інформації про хід використання ресурсу. Розпочато розробку навчального контенту.
The purpose of experiment is approbation of Moodle system for support of educational process in comprehensive night school for teaching of night-school students and external students http://moodle.virtualschool.org.ua/. The task of the study is working off (polishing) of procedures of training of teachers in remote work, development of educational content and test tasks, training of pupils in remote work. The object of research – technology of distance learning. The subject of research – estimation (assessment) of efficiency and organization of distant learning in secondary schools. The method of experimental research is used. Research is in the phase-forming stage. Training of teachers in remote work and development of tests are provided. The full set of thematic tests in all disciplines of high school is created. Training of pupils in the use of testing system is being provided. Collection of information about the course of resource use is organized. Development of educational content is started.
 
Publisher Видавничий центр ДВНЗ «Криворізький національний університет»
 
Date 2015
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/711480/1/260-263_BogachkovZakomirnyiUkhan.pdf
- Богачков, Ю.М., Закомірний, Ігор Миколайович and Ухань, П.С. (2015) Distance learning support service for night general education schools Новітні комп’ютерні технології. Спецвипуск «Хмарні технології в освіті» (13). pp. 260-263. ISSN 2309-1460