Использование современных информационных технологий при комбинированном обучении фундаментальным дисциплинам
Електронна бібліотека НАПН України
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/711485/
https://ccjournals.eu/ojs/index.php/nocote/article/view/923 |
|
Title |
Использование современных информационных технологий при комбинированном обучении фундаментальным дисциплинам
Використання сучасних інформаційних технологій при комбінованому навчанні фундаментальних дисциплін The use of the modern informational technology in the blended learning of fundamental disciplines |
|
Creator |
Швачич, Г.Г.
Коноваленков, В.С. Заборова, Т.М. |
|
Subject |
004.9 ІКТ ( Application-oriented computer-based techniques )
378 Higher education. Universities. Academic study |
|
Description |
Цель данной работы состоит в разработке нетрадиционных методических приемов преподавания, основанных на применении облачных технологий и позволяющих повысить эффективность обучения студентов, в частности, активизировать их самостоятельную работу. Так, при преподавании курса высшей математики, авторами предложено решение большинства примеров проводить как с использованием традиционного классического подхода, так и с привлечением современных информационных технологий. Отмечается, что предложенная комбинированная форма обучения приобретает особую роль при индивидуальном обучении, а также в самостоятельной работе студентов, когда доминирует дистанционная составляющая обучения, основанная на использовании облачных технологий. Авторы показывают, что такой подход не только способствует успешному изучению курса высшей математики, но и стимулирует интерес студентов к самостоятельной работе, что в итоге позитивно скажется на дальнейшем внедрении облачно-ориентированных технологий в образовательный процесс.
Мета даної роботи полягає в розробці нетрадиційних методичних прийомів викладання, заснованих на застосуванні хмарних технологій і дозволяють підвищити ефективність навчання студентів, зокрема, активізувати їх самостійну роботу. Так, при викладанні курсу вищої математики, авторами запропоновано рішення більшості прикладів проводити як з використанням традиційного класичного підходу, так і з залученням сучасних інформаційних технологій. Відзначається, що запропонована комбінована форма навчання набуває особливу роль при індивідуальному навчанні, а також у самостійній роботі студентів, коли домінує дистанційна складова навчання, заснована на використанні хмарних технологій. Автори показують, що такий підхід не тільки сприяє успішному вивченню курсу вищої математики, а й стимулює інтерес студентів до самостійної роботи, що в підсумку позитивно позначиться на подальшому впровадженні хмарно-орієнтованих технологій в освітній процес. The purpose of this paper is to develop the non-traditional methods of teaching, based on the use of cloud technologies that allow to increase the effectiveness of student learning, in particular, to intensify their independent work. So, when teaching the higher mathematics course, the authors offer to solve the most of the examples, using both the traditional classical approach and the modern informational technology. It is noted that the proposed blended form of teaching acquires a special role in individual learning, as well as in independent work of students, when a remote component of learning based on the use of cloud technologies is dominated. The authors show that this approach not only contributes to the successful study of the higher mathematics course, but also stimulates the interest of students to work independently, that will have a positive impact on the further introduction cloudy-oriented technologies in the educational process. |
|
Publisher |
Видавничий центр ДВНЗ «Криворізький національний університет»
|
|
Date |
2015
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/711485/1/328-332_ShvachychKonovalenkovZaborova.pdf
- Швачич, Г.Г., Коноваленков, В.С. and Заборова, Т.М. (2015) The use of the modern informational technology in the blended learning of fundamental disciplines Новітні комп’ютерні технології. Спецвипуск «Хмарні технології в освіті» (13). pp. 328-332. ISSN 2309-1460 |
|