Запис Детальніше

Упровадження комбінованого навчання у процес навчання вищої математики

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/711486/
https://ccjournals.eu/ojs/index.php/nocote/article/view/924
 
Title Упровадження комбінованого навчання у процес навчання вищої математики
The introduction of blended learning in the process of learning mathematics
 
Creator Кіяновська, Н.М.
 
Subject 004.77 General networking applications and services
004.9 ІКТ ( Application-oriented computer-based techniques )
378 Higher education. Universities. Academic study
51 Mathematics
 
Description Метою дослідження є здійснення аналізу процесу впровадження комбінованого навчання в процес навчання вищої математики студентів інженерних спеціальностей вищих технічних навчальних закладів. Задачами дослідження є аналіз існуючих підходів до побудови комбінованого навчання, формування вимог до організації комбінованого навчання, добір на підставі цих вимог ІКТ навчання для реалізації комбінованого навчання у ВНЗ. Об’єктом дослідження є процес навчання вищої математики студентів інженерних спеціальностей вищих технічних навчальних закладів. Предметом дослідження є використання комбінованого навчання в процесі навчання вищої математики студентів інженерних спеціальностей вищих технічних навчальних закладів. У роботі проведено аналіз, узагальнення та систематизацію досліджень з проблеми впровадження комбінованого навчання в процес навчання вищої математики студентів інженерних спеціальностей вищих технічних навчальних закладів. Виділено переваги та особливості використання комбінованого навчання у ВНЗ. Результати дослідження: провідним напрямом організації процесу навчання вищої математики у вищій технічній школі є інтеграція традиційного навчання і навчання за допомогою Інтернет та мультимедіа, що сприяє гармонійному поєднанню теоретичної та практичної складових процесу навчання.
The aim of this study is analyzing the implementation of blended learning in learning higher mathematics of engineering students at higher technical educational institutions. Objectives of the study is to analyze the existing approaches to constructing blended learning environments, forming requirements to blended learning tools, the selection on the basis of the requirements of ICT training to build a blended learning environment for subdivision of university. The object of research is the process of learning of higher mathematics of engineering students at higher technical educational institutions. The subject of research is the use of a blended learning in learning higher mathematics of engineering students at higher technical educational institutions. In this work the analysis and systematization of research on the use of blended learning in learning higher mathematics engineering students of higher technical educational institutions. Results of the study is leading the direction of the learning process of mathematics at the higher technical educational institutions is the integration of traditional teaching and learning through the Internet and multimedia, which promotes the harmonious combination of theoretical and practical components of the learning process.
 
Publisher Видавничий центр ДВНЗ «Криворізький національний університет»
 
Date 2015
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/711486/1/333-336_Kiianovska.pdf
- Кіяновська, Н.М. (2015) The introduction of blended learning in the process of learning mathematics Новітні комп’ютерні технології. Спецвипуск «Хмарні технології в освіті» (13). pp. 333-336. ISSN 2309-1460