Запис Детальніше

Использование облачных технологий при изучении точных наук в общеобразовательной школе

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/711487/
https://ccjournals.eu/ojs/index.php/nocote/article/view/925
 
Title Использование облачных технологий при изучении точных наук в общеобразовательной школе
Використання хмарних технологій при вивченні точних наук в загальноосвітній школі
Using of cloud technologies while studying of exact sciences in secondary school
 
Creator Олевський, В.І.
Олевська, Ю.Б.
 
Subject 004.77 General networking applications and services
004.9 ІКТ ( Application-oriented computer-based techniques )
373 Kinds of school providing general education
5 Мathematics. natural sciences
 
Description Основные задачи исследования: проанализировать опыт применения облачных технологий в образовании, а именно использование системы сайтов в среде Google Apps для изучения математики и физики в средних классах общеобразовательной школы. Целью исследования является определение работоспособности такого подхода на основе анализа статистических данных посещаемости сайтов за продолжительный период и географического расположения пользователей. Объект исследования: использование облачных технологий в обучении. Предметом исследования данной статьи является использование облачных технологий при изучении математики и физики в общеобразовательной школе. Методы исследования: теоретические – анализ правительственных программ, научно-методической литературы; эмпирические – обучение, наблюдение за учебным процессом, анализ статистических данных. Полученные результаты позволяют определить качество и эффективность размещаемых на сайтах материалов. Сайт демонстрирует соответствие размещенных материалов мировым стандартам образования. Постоянный рост числа посетителей сайта учителей математики и физики демонстрирует рост уровня преподавания точных наук. Сделаны выводы об актуальности и работоспособности облачных сайтов методической и научной направленности для учеников общеобразовательной школы. Применение облачных технологий позволяет расширить качественно организованный учебный процесс на практически неограниченную аудиторию.
Основні завдання дослідження: проаналізувати досвід застосування хмарних технологій в освіті, а саме використання системи сайтів в середовищі Google Apps для вивчення математики та фізики в середніх класах загальноосвітньої школи. Метою дослідження є визначення працездатності такого підходу на основі аналізу статистичних даних відвідуваності сайтів за тривалий період і географічного розташування користувачів. Об'єкт дослідження: використання хмарних технологій в навчанні. Предметом дослідження даної статті є використання хмарних технологій при вивченні математики і фізики в загальноосвітній школі. Методи дослідження: теоретичні - аналіз урядових програм, науково-методичної літератури; емпіричні - навчання, спостереження за навчальним процесом, аналіз статистичних даних. Отримані результати дозволяють визначити якість і ефективність розміщуються на сайтах матеріалів. Сайт демонструє відповідність розміщених матеріалів світових стандартів освіти. Постійне зростання числа відвідувачів сайту вчителів математики та фізики демонструє зростання рівня викладання точних наук. Зроблено висновки про актуальність і працездатності хмарних сайтів методичної та наукової спрямованості для учнів загальноосвітньої школи. Застосування хмарних технологій дозволяє розширити якісно організований навчальний процес на практично необмежену аудиторію.
Research objectives: to analyze the experience of cloud technologies in education, namely the usage of sites in the Google Apps environment to study mathematics and physics in secondary school. The research goal is to determine the efficiency of this approach by analyzing site traffic statistics over a long period and geographic location of users. Object of research: using of cloud technologies in education. Subject of research: the using of cloud technologies while studying of mathematics and physics in secondary school. Research methods used: theoretical – analysis of government programs, scientific and methodological literature; empirical – learning, supervision over educational process, the analysis of statistical data. The results of the research obtained allow to determine the quality and effectiveness of the materials posted on the website. Website demonstrates compliance of the materials with international standards of education. Constant increase in the number of visitors of website of teachers of mathematics and physics demonstrates the growth of level of teaching exact sciences. Conclusions about the relevance and efficiency of cloud sites methodical and scientific direction for secondary school pupils was done. Application of cloud technology allows you to expand qualitatively organized educational process at virtually unlimited audience.
 
Publisher Видавничий центр ДВНЗ «Криворізький національний університет»
 
Date 2015
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/711487/1/337-341_OlevskiiOlevska.pdf
- Олевський, В.І. and Олевська, Ю.Б. (2015) Using of cloud technologies while studying of exact sciences in secondary school Новітні комп’ютерні технології. Спецвипуск «Хмарні технології в освіті» (13). pp. 337-341. ISSN 2309-1460