Запис Детальніше

Психодіагностичне дослідження професійного розвитку методичних працівників районних (міських) методичних кабінетів (центрів)

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/711500/
http://chasopys.ps.npu.kiev.ua/nc-62
 
Title Психодіагностичне дослідження професійного розвитку методичних працівників районних (міських) методичних кабінетів (центрів)
Psychodiagnostic research of professional development of methodological employees of district (local) methodical offices (centers)
 
Creator Кравчинська, Т.С.
 
Subject 1 Philosophy. Psychology
37.04 Education in relation to the educand, pupil. Guidance
378 Higher education. Universities. Academic study
 
Description У статті розкрита методична база психодіагностичного дослідження показників професійного розвитку методичних працівників районних (міських) методичних кабінетів (центрів). Під час проведеного дослідження було обґрунтовано показники та рівні професійного розвитку методичних працівників районних (міських) методичних кабінетів (центрів) у процесі професіогенезу відповідно до критеріїв їхнього професійного розвитку – когнітивного, праксеологічного, мотиваційного, які на наш погляд найповніше розкривають сутність професійного розвитку методичних працівників в умовах неперервної післядипломної освіти. Подано методичну базу дослідження, методики виміру яких повністю розкривають критерії та показники професійного розвитку методичних працівників районних (міських) методичних кабінетів (центрів) у вимірі сучасного суспільства.
The methodical basis of psychodiagnostic research of indicators of professional development of methodical employees of district (city) methodical offices (centers) is disclosed in the article. During the research, the indicators and levels of professional development of methodical employees of district (city) methodical offices (centers) in the process of professiogenesis were substantiated in accordance with the criteria of their professional development – cognitive, praxeological and motivational, which in our opinion, most fully reveal the essence of the professional development of methodologists in conditions of continuous postgraduate education. The methodical basis of the research, methods of measurement of which reveal completely the criteria and indicators of professional development of methodical employees of district (city) methodical offices (centers) in the dimension of modern society are given.
 
Publisher НПУ імені М.П.Драгоманова
 
Date 2018
 
Type Article
NonPeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/711500/1/%D0%9A%D1%80%D0%B0%D0%B2%D1%87%D0%B8%D0%BD%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B0_%D1%81%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%82%D1%8F.pdf
- Кравчинська, Т.С. (2018) Psychodiagnostic research of professional development of methodological employees of district (local) methodical offices (centers) Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія: Педагогічні науки: реалії та перспективи, 62 (5). pp. 113-116. ISSN 2311-5491