Запис Детальніше

Комп'ютерні моделі як засіб активізації пізнавальної діяльності на уроках фізики

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/711505/
 
Title Комп'ютерні моделі як засіб активізації пізнавальної діяльності на уроках фізики
Computer models as means of activation of cognitive activity are on lessons of physics
Компьютерные модели как средство активизации познавательной деятельности на уроках физики
 
Creator Слободяник, О.В.
 
Subject 004.9 ІКТ ( Application-oriented computer-based techniques )
004.94 Simulation
53 Physics
 
Description Сучасну освіту неможливо уявити без нових інформаційних технологій, що відповідають за створення, збереження, пошук, перетворення інформації, а особливо візуалізації певних явищ і процесів. Вивчення фізики неможливе, на сьогоднішній день, без використання інформаційних технологій і вимагає від вчителя удосконалення навичок роботи з комп’ютером та програмно педагогічним забезпеченням. В статті розглядаються можливості використання комп’ютерних моделей на уроках фізики. Здійснено аналіз вже відомих середовищ для демонстрації комп’ютерних моделей чи симуляцій з фізики. Зазначено етапи створення комп’ютерної моделі. Доведено, що комп’ютерні моделі є ефективним засобом пізнавальної діяльності учнів, що відкриває перед учителем фізики широкі можливості з удосконалення навчально-виховного процесу та легкого використання на будь якому етапі уроку.
Modern education can not be imagined without new information technologies responsible for creating, storing, searching, transforming information, and especially visualizing certain phenomena and processes. The study of physics is impossible today, without the use of information technology, and requires the teacher to improve computer skills and software pedagogical support. The article considers the possibilities of using computer models in physics classes.An analysis of already known environments for demonstration of computer models or simulations in physics is carried out. The stages of creating a computer model are mentioned. It is proved that computer models are an effective means of cognitive activity of students, which opens up to the teacher of physics wide opportunities for improving the educational process and easy use at any stage of the lesson.
Современное образование невозможно представить без нових информационных технологий, которые отвечают за создание, сохранение, поиск, превращение информации, а особенно визуализации определенных явлений и процессов. Сегодня изучение физики невозможно без использования информационных технологий и требует от учителя усовершенствования навыков работы с компьютером и програмно-педагогическим обеспечением. В статье рассматриваются возможности использования компьютерных моделей на уроках физики. Осуществлен анализ уже известных сред для демонстрации компьютерных моделей или симуляций по физике. Отмечены этапы создания компьютерной модели. Доказано, что компьютерные модели являються эффективным средством познавательной деятельности учеников, которая открывает перед учителем физики широкие возможности усовершенствования учебно-воспитательного процесса и легкого использования на любом этапе урока.
 
Publisher РВВ ЦДПУ ім. В.Винниченка
 
Date 2018
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/711505/1/%D1%81%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%82%D1%8F_2018_%D0%9A%D1%80%D0%BE%D0%BF%D0%B8%D0%B2%D0%BD_%D0%A1%D0%BB%D0%BE%D0%B1%D0%BE%D0%B4%D1%8F%D0%BD%D0%B8%D0%BA%20_1_.pdf
- Слободяник, О.В. (2018) Computer models as means of activation of cognitive activity are on lessons of physics Наукові записки. Серія: Педагогічні науки (169). pp. 140-144. ISSN 2415-7988