Запис Детальніше

Сучасні моделі професійної освіти і навчання в країнах Європейського Союзу: порівняльний досвід

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/711545/
 
Title Сучасні моделі професійної освіти і навчання в країнах Європейського Союзу: порівняльний досвід
Современные модели профессионального образования и обучения в странах Европейского Союза: сравнительный опыт
Modern models of vocational education and training in the countries of the European Union: comparative experience
 
Creator Бородієнко, О.В.
Пуховська, Л.П.
Радкевич, В.О.
Радкевич, О.П.
Леу, Сніжана Олексіївна
Артемчук, В.В.
Базелюк, Н.В.
Корчинська, Н.М.
 
Subject 37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
377 Specialized instruction. Vocational, technical, professional training. Vocational colleges, institutes. Polytechnics
 
Description У монографії здійснено теоретичний аналіз проблеми розвитку систем професійної освіти і навчання в країнах Європейського Союзу. Охарактеризовано сучасні концепції та принципи європейської політики у сфері професійної освіти і навчання. Проведено аналіз організаційно-правового забезпечення розвитку професійної освіти і навчання в країнах ЄС. Здійснено огляд особливостей розвитку систем професійної освіти і навчання у країнах Західної, Центральної і Східної Європи та Скандинавських країнах, що дає можливість використовувати його дослідникам для здійснення порівняльного аналізу вітчизняних і зарубіжних моделей управління розвитком професійної освіти і навчання.
Для розробників державної політики у сфері професійної (професійно-технічної) освіти, керівників та педагогічних працівників закладів професійної (професійно-технічної) освіти, працівників науково-методичних центрів (кабінетів) професійно-технічної освіти МОН України і підрозділів Державної служби зайнятості України, викладачів і студентів закладів вищої освіти, науковців, аспірантів, докторантів.
В монографии осуществлен теоретический анализ проблемы развития систем профессионального образования и обучения в странах Европейского Союза. Охарактеризованы современные концепции и принципы европейской политики в сфере профессионального образования и обучения. Проведен анализ организационно-правового обеспечения развития профессионального образования и обучения в странах ЕС. Осуществлен обзор особенностей развития систем профессионального образования и обучения в странах Западной, Центральной и Восточной Европы и Скандинавских странах, что дает возможность использовать его исследователям для осуществления сравнительного анализа отечественных и зарубежных моделей управления развитием профессионального образования и обучения.
Для разработчиков государственной политики в сфере профессионального (профессионально-технического) образования, руководителей и педагогических работников учреждений профессионального (профессионально-технического) образования, работников научно-методических центров (кабинетов) профессионально-технического образования МОН Украины и подразделений Государственной службы занятости Украины, преподавателей и студентов высших учебных заведений, научных работников, аспирантов, докторантов.
The monograph presents a theoretical analysis of the problem of the development of vocational education and training systems in the countries of the European Union. The modern concepts and principles of European policy in the field of vocational education and training are described. The analysis of organizational and legal provision of vocational education and training development in the EU countries was conducted. An overview of the peculiarities of the development of vocational education and training systems in the countries of Western, Central and Eastern Europe and the Scandinavian countries has been reviewed, which makes it possible for its researchers to use a comparative analysis of the domestic and foreign models of management of the development of vocational education and training.
For policy makers in the field of VET, managerial and pedagogical stuff of VET schools, employees of scientific and methodological centers (cabinets) of vocational education of the Ministry of Education and Science of Ukraine and units of the State Employment Service of Ukraine, teachers and students of institutions of higher education, scholars, postgraduates, doctoral students.
 
Publisher Інститут професійно-технічної освіти НАПН України
 
Date 2018
 
Type Monograph
NonPeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/711545/1/%D0%9C%D0%9E%D0%9D%D0%9E%D0%93%D0%A0%D0%90%D0%A4%D0%86%D0%AF_%D0%A1%D1%83%D1%87%D0%B0%D1%81%D0%BD%D1%96%20%D0%BC%D0%BE%D0%B4%D0%B5%D0%BB%D1%96.pdf
- Бородієнко, О.В., Пуховська, Л.П., Радкевич, В.О., Радкевич, О.П., Леу, Сніжана Олексіївна (orcid.org/0000-0001-8616-1005 <http://orcid.org/0000-0001-8616-1005>), Артемчук, В.В., Базелюк, Н.В. and Корчинська, Н.М. (2018) Modern models of vocational education and training in the countries of the European Union: comparative experience Project Report. Інститут професійно-технічної освіти НАПН України, м. Київ, Україна.