Запис Детальніше

Урахування вікових особливостей учнів у навчанні математики

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/711580/
 
Title Урахування вікових особливостей учнів у навчанні математики
Учет возрастных особенностей учеников в обучении математики
Taking the age-old peculiarities of students in the study of mathematics
 
Creator Онопрієнко, Оксана Володимирівна
Скворцова, С.О.
 
Subject 37.09 Organization of instruction
373 Kinds of school providing general education
51 Mathematics
 
Description У статті використані дані, накопичені дослідниками вікової психології та фізіології, щодо особливостей перебігу когнітивних процесів у молодших школярів, що мають використовуватись як основа для створення змісту та добору сучасних методів навчання математики у початковій школі. Використання геометричних фігур є доцільним та своєчасним складником у програмі для першого класу. Дитина готова абстрагувати певні властивості об'єктів навколишнього світу, в тому числі, перед формуванням поняття числа, виконанням арифметичних операцій додавання та віднімання чисел, що являє собою ядро змісту математики 1-го класу. У дітей система опрацювання інформації все ще незріла, що вимагає від авторів підручників, методологів, вчителів надавати учневі певну допомогу у вивченні навчального змісту, у тому числі його візуальну презентацію.
В статье использованы данные, накопленные исследователями возрастной психологии и физиологии, об особенностях течения когнитивных процессов у младших школьников, которые должны использоваться как основа для создания содержания и отбора современных методов обучения математике в начальной школе. Использование геометрических фигур целесообразно и является своевременной частью в программе для первого класса. Ребенок готов абстрагировать определенные свойства объектов окружающего мира, в том числе перед формированием понятия числа, выполнением арифметических операций сложения и вычитания чисел, что представляет собой ядро ​​содержания математики 1-го класса. У детей система обработки информации все еще незрелая, что требует от авторов учебников, методологов, учителей предоставлять ученику определенную помощь в изучении учебного содержания, в том числе его визуальную презентацию.
The article uses data accumulated by researchers of age psychology and physiology on the peculiarities of the cognitive process of younger students, which should be used as the basis for creating the content and modern methods of studying mathematics for elementary school students. The usage of geometrical figures become evident the expediency and timeliness of the presentation in the program for the first class. Child is ready to abstract certain properties of objects of the surrounding world, including, before forming the notion of number, performing arithmetic operations of adding and subtracting numbers, which represents the core of the content of mathematics of the 1st class.Children’ssystem of processing information is still immature, which requires authors of textbooks, methodologists, teachers to provide the student with some help in studying the educational content, including its visual presentation.
Key words: elementary school, age features, cognitive processes,
 
Publisher ТОВ "Український освітянський видавничий центр "Оріон"
 
Date 2018
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/711580/1/%D0%9E%D0%BD%D0%BE%D0%BF%D1%80%D1%96%D1%94%D0%BD%D0%BA%D0%BE.pdf
- Онопрієнко, Оксана Володимирівна and Скворцова, С.О. (2018) Taking the age-old peculiarities of students in the study of mathematics Початкова освіта. ISSN 978-617-7712-05-2