Запис Детальніше

Особливості впровадження концептуальної моделі управління розвитком громадсько активної школи

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/711673/
http://undip.org.ua/upload/iblock/a03/anotovani_2017.pdf
 
Title Особливості впровадження концептуальної моделі управління розвитком громадсько активної школи
Особенности внедрения концептуальной модели управления развитием общественно активной школой
Features of the introduction of a conceptual model for managing the development of public active schools
 
Creator Онаць, Олена Миколаївна
 
Subject 37.07 Management aspects of educational institutions
373 Kinds of school providing general education
 
Description У тезах представлено результати впровадження теоретично обґрунтованої концептуальної прогностичної моделі державно-громадського управління громадсько-активною школою.
В тезисах представлены результаты внедрения теоретически обоснованной концептуальной прогностической модели государственно-общественного управления общественно-активной школой.
The theses present the results of the implementation of a theory-based conceptual forecasting model of state-public management of a socially active school.
 
Publisher Педагогічна думка
 
Date 2017
 
Type Book Section
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/711673/1/Onats_O.M._anotovani_2017_214_216.pdf
- Онаць, Олена Миколаївна (2017) Features of the introduction of a conceptual model for managing the development of public active schools In: Анотовані результати науково-дослідної роботи Інституту педагогіки НАПН України за 2017 рік Педагогічна думка, м. Київ, Україна, pp. 214-216. ISBN 978-966-644-398-5