Модель реформування освіти: теоретико-методологічні підходи
Електронна бібліотека НАПН України
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/711721/
|
|
Title |
Модель реформування освіти: теоретико-методологічні підходи
Model of reforming education: theoretical and methodological approaches |
|
Creator |
Василюк, Алла Володимірівна
|
|
Subject |
001.8 Methodology
37.09 Organization of instruction |
|
Description |
У публікації розкрито особливості розробки системи аналізу й оцінювання реформ. Здійснено аналіз системних теоретико-методологічних підходів до дослідження проблеми реформування освіти.
The publication reveals the peculiarities of development of the system of analysis and evaluation of reforms. The analysis of system theoretical and methodological approaches to the study of the problem of education reform is carried out. |
|
Publisher |
Східноукраїнська організація «Центр педагогічних досліджень»
|
|
Date |
2016
|
|
Type |
Book Section
NonPeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/711721/1/9-%D0%9C%D0%BE%D0%B4%D0%B5%D0%BB%D1%8C%20%D1%80%D0%B5%D1%84%D0%BE%D1%80%D0%BC%D1%83%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F%20%D0%BE%D1%81%D0%B2%D1%96%D1%82%D0%B8%20%28pdf.io%29.pdf
- Василюк, Алла Володимірівна (orcid.org/0000-0001-6542-5649 <http://orcid.org/0000-0001-6542-5649>) (2016) Model of reforming education: theoretical and methodological approaches In: Перспективні напрями розвитку сучасних педагогічних і психологічних наук: Зб. тез міжнар. наук.-практ. конференції (м. Харків, 12-13 лютого 2016 року) Східноукраїнська організація «Центр педагогічних досліджень», м. Харків, Україна, pp. 25-29. |
|