Запис Детальніше

Модель реформування освіти: теоретико-методологічні підходи

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/711721/
 
Title Модель реформування освіти: теоретико-методологічні підходи
Model of reforming education: theoretical and methodological approaches
 
Creator Василюк, Алла Володимірівна
 
Subject 001.8 Methodology
37.09 Organization of instruction
 
Description У публікації розкрито особливості розробки системи аналізу й оцінювання реформ. Здійснено аналіз системних теоретико-методологічних підходів до дослідження проблеми реформування освіти.
The publication reveals the peculiarities of development of the system of analysis and evaluation of reforms. The analysis of system theoretical and methodological approaches to the study of the problem of education reform is carried out.
 
Publisher Східноукраїнська організація «Центр педагогічних досліджень»
 
Date 2016
 
Type Book Section
NonPeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/711721/1/9-%D0%9C%D0%BE%D0%B4%D0%B5%D0%BB%D1%8C%20%D1%80%D0%B5%D1%84%D0%BE%D1%80%D0%BC%D1%83%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F%20%D0%BE%D1%81%D0%B2%D1%96%D1%82%D0%B8%20%28pdf.io%29.pdf
- Василюк, Алла Володимірівна (orcid.org/0000-0001-6542-5649 <http://orcid.org/0000-0001-6542-5649>) (2016) Model of reforming education: theoretical and methodological approaches In: Перспективні напрями розвитку сучасних педагогічних і психологічних наук: Зб. тез міжнар. наук.-практ. конференції (м. Харків, 12-13 лютого 2016 року) Східноукраїнська організація «Центр педагогічних досліджень», м. Харків, Україна, pp. 25-29.