Запис Детальніше

Джерельна основа історико-педагогічних досліджень як методологічна проблема

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/711722/
 
Title Джерельна основа історико-педагогічних досліджень як методологічна проблема
The source base of historical and pedagogical researches as a methodological problem
 
Creator Березівська, Лариса Дмитрівна
 
Subject 001.8 Methodology
303 Methods of the social sciences
378 Higher education. Universities. Academic study
93/94 History
 
Description Статтю присвячено вивченню джерельної основи історико-педагогічних досліджень як методологічної проблеми. Визначено особливості використання джерелознавчого підходу як методу пізнання педагогічного минулого. Розглянуто аспекти підвищення джерелознавчої компетентності майбутніх дослідників історії освіти.
The article deals with the study of the source base of historical and pedagogical research as a methodological problem. The peculiarities of the use of the source-study approach as a method of cognition of the pedagogical past are determined. The aspects of enhancement of sources' competence of future researchers of the history of education are considered.
 
Publisher ДНПБ України ім. В. О. Сухомлинського
 
Date 2017
 
Type Book Section
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/711722/1/Berezivska-2017-6-7-output-edited.pdf
- Березівська, Лариса Дмитрівна (orcid.org/0000-0002-5068-5234 <http://orcid.org/0000-0002-5068-5234>) (2017) The source base of historical and pedagogical researches as a methodological problem In: Сучасні вимоги до організації та проведення історико-педагогічних досліджень : зб. матеріалів наук.-методолог. семінару ДНПБ України ім. В. О. Сухомлинського, м. Київ, Україна, pp. 6-7. ISBN 978-617-7536-02-3