Запис Детальніше

Критичне мислення: освіта, творчість, цінності

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/711805/
 
Title Критичне мислення: освіта, творчість, цінності
Critical thinking: education, creativity, values
 
Creator Кремень, В.Г.
Ільїн, В.В.
Гальченко, Максим Сергійович
Сакун, Айта Валдурівна
Войнаровська, Л.І.
Ліпін, М.В.
Ільїна, Г.В.
Федорчук, О.А.
 
Subject 001.9 Dissemination of ideas
1 Philosophy. Psychology
37.04 Education in relation to the educand, pupil. Guidance
376.5 Виховання та освіта обдарованих дітей, вундеркіндів.
378 Higher education. Universities. Academic study
 
Description У монографії досліджено критичне мислення як дійовий фактор пізнання й практичного освоєння соціально-культурного і природного світу. Автори підкреслюють роль мислення у визначенні стратегій розвитку важливих сфер сучасного соціуму – науки, культури і освіти. Показано роль продуктивного мислення в реалізації креативного потенціалу людини у відповідях на виклики новітньої цивілізації. Окреслено шляхи подолання суперечностей розвитку сучасної особистості у вимірах цивілізаційного поступу сучасності.
Монографію розраховано на широке коло читачів – представників соціально-гуманітарних наук, сфери освіти, а також молодих учених, аспірантів та всіх, кого цікавлять проблеми культури мислення людини в умовах суспільства знань.
The authors explore critical thinking as an effective factor in cognition and practical development of the socio-cultural and natural world. The monograph emphasizes the role of thinking in defining strategies for development of important spheres of modern society — science, culture and education. The role of productive thinking in realizing the creative potential of a person in response to the challenges of modern civilization is shown. The ways of overcoming contradictions in the development of the modern personality in the dimensions of civilization modernity are outlined.
The monograph is designed for a wide range of readers — representatives of social and humanitarian sciences, education, as well as young scientists, graduate students and for all who are interested in the problems of culture of human thinking in a society of knowledge.
 
Publisher Інститут обдарованої дитини НАПН України
 
Date 2017
 
Type Monograph
NonPeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/711805/1/%D0%9C%D0%BE%D0%BD%D0%BE%D0%B3%D1%80%D0%B0%D1%84%D0%B8%D1%8F%20%D0%9A%D1%80%D0%B8%D1%82%D0%B8%D1%87%D0%BD%D0%B5%20%D0%BC%D0%B8%D1%81%D0%BB%D0%B5%D0%BD%D0%BD%D1%8F.pdf
- Кремень, В.Г., Ільїн, В.В., Гальченко, Максим Сергійович, Сакун, Айта Валдурівна (orcid.org/0000-0003-2340-3366 <http://orcid.org/0000-0003-2340-3366>), Войнаровська, Л.І. (orcid.org/0000-0003-2520-6075 <http://orcid.org/0000-0003-2520-6075>), Ліпін, М.В. (orcid.org/0000-0003-0940-088X <http://orcid.org/0000-0003-0940-088X>), Ільїна, Г.В. (orcid.org/0000-0001-8409-0696 <http://orcid.org/0000-0001-8409-0696>) and Федорчук, О.А. (2017) Critical thinking: education, creativity, values Technical Report. Інститут обдарованої дитини НАПН України, м. Київ, Україна. (Unpublished)