Запис Детальніше

Роль електронних науково-освітніх систем у проведенні психолого-педагогічних досліджень

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/711835/
http://lib.iitta.gov.ua/711730/
 
Title Роль електронних науково-освітніх систем у проведенні психолого-педагогічних досліджень
The role of electronic scientific and educational systems in conducting psychological and pedagogical research
 
Creator Іванова, С.М.
 
Subject 004.9 ІКТ ( Application-oriented computer-based techniques )
37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
 
Description Особливого значення набувають електронні відкриті науково-освітні системи, що забезпечують процес роботи над науковим дослідженням та оприлюднення, розповсюдження і використання психолого-педагогічних досліджень наукових та науково-педагогічних працівників. В роботі визначено спектр можливостей, які надає використання відкритих науково-освітніх систем у проведенні психолого-педагогічних досліджень.
Of particular importance are the electronic open scientific and educational systems that provide the process of work on scientific research and the publication, dissemination and use of psychological and pedagogical research of scientific and pedagogical workers. The paper identifies the opportunities that the use of open scientific and educational systems in carrying out psychological and pedagogical research.
 
Publisher Інститут інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України
 
Date 2018
 
Type Book Section
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/711835/1/Ivanova%20S_tezu2018.pdf
- Іванова, С.М. (2018) The role of electronic scientific and educational systems in conducting psychological and pedagogical research In: Звітна науково-практична конференція Інституту інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України Інститут інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України, м. Київ, Україна, pp. 6-8.