Запис Детальніше

Інформаційні технології у неперервній професійній освіті: психолого-педагогічний аспект

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/711870/
http://pptp.kubg.edu.ua/numbers/21-arkhiv-nomeriv-2007-roku/46-4-2007-roku.html
 
Title Інформаційні технології у неперервній професійній освіті: психолого-педагогічний аспект
Information technologies in continuing professional education: psychological and pedagogical aspect
 
Creator Сисоєва, С.О.
 
Subject 37.09 Organization of instruction
374 Education and training out of school. Further education
378 Higher education. Universities. Academic study
 
Description У статті розглядаються психолого-педагогічні аспекти використання сучасних інформаційних технологій у неперервній професійній освіті; аналізуються можливості використання дистанційної форми навчання, Інтернет-технологій у професійній освіті і освіті дорослих; розглянуто класифікацію і можливості використання електронних навчальних засобів; основні напрями використання сучасних інформаційних технологій в освіті дорослих.
The article deals with the psychological and pedagogical aspects of the use of modern information technologies in continuous vocational education; the possibilities of using distance learning forms, Internet technologies in vocational education and adult education are analyzed; the classification and possibilities of use of electronic teaching aids are considered; the main directions of using modern information technologies in adult education.
 
Publisher ТОВ «Видавниче підприємство «ЕДЕЛЬВЕЙС»
 
Date 2007
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/711870/1/S_Sysoyeva_PPTP_4_7_GI%281%29.pdf
- Сисоєва, С.О. (orcid.org/0000-0003-2499-732X <http://orcid.org/0000-0003-2499-732X>) (2007) Information technologies in continuing professional education: psychological and pedagogical aspect Педагогічний процес: теорія і практика, 4. pp. 100-107. ISSN 2078-1687