Формування соціальної компетентності молодших школярів засобами інформаційно-комунікаційних технологій
Електронна бібліотека НАПН України
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/711934/
https://www.facebook.com/valya.svetlorusoca/videos/1682963518482144 |
|
Title |
Формування соціальної компетентності молодших школярів засобами інформаційно-комунікаційних технологій
Formation of social competence of junior pupils by means of information and communication technologies Формирование социальной компетентности младших школьников средствами информационно-коммуникационных технологий |
|
Creator |
Коваленко, В.В.
|
|
Subject |
004.9 ІКТ ( Application-oriented computer-based techniques )
304 Social questions. Social practice. Cultural practice. Way of life (Lebensweise) 37.01 Fundamentals of education. Theory. Policy etc. 373 Kinds of school providing general education |
|
Description |
У доповіді розглянуто особливості формування соціальної компетентності молодших школярів засобами інформаційно-комунікаційних технологій.
The paper considers the peculiarities of the formation of social competence of junior pupils by means of information and communication technologies. В докладе рассмотрены особенности формирования социальной компетентности младших школьников средствами информационно-коммуникационных технологий. |
|
Date |
2018
|
|
Type |
Conference or Workshop Item
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/711934/1/%D0%94%D0%BE%D0%BF%D0%BE%D0%B2%D1%96%D0%B4%D1%8C%20%D0%9A%D0%BE%D0%B2%D0%B0%D0%BB%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE%20%D0%92.%D0%92.%20%D0%BD%D0%B0%2020.09.18%20%E2%80%94%20%D0%BE%D0%BD%D0%BB%D0%B0%D0%B9%D0%BD.pdf
- Коваленко, В.В. (orcid.org/0000-0002-4681-5606 <http://orcid.org/0000-0002-4681-5606>) (2018) Formation of social competence of junior pupils by means of information and communication technologies In: II-га Всеукраїнська конференція «Розвиток медіаграмотності та медіаосвіти в Україні», 20.09.2018, м. Київ, Україна. |
|