Запис Детальніше

Дослідження стійкості когнітивних можливостей старшокласників шляхом комп’ютерного моделювання

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/711962/
http://lib.iitta.gov.ua/711730/
 
Title Дослідження стійкості когнітивних можливостей старшокласників шляхом комп’ютерного моделювання
Study of sustainability of cognitive abilities of adolescents by computer modeling
 
Creator Буров, О.Ю.
 
Subject 001.89 Organization of science and scientific work
004.9 ІКТ ( Application-oriented computer-based techniques )
376.5 Виховання та освіта обдарованих дітей, вундеркіндів.
 
Description Досліджено стійкість когнітивних функцій старшокласників за допомогою комп’ютерного моделювання потоку когнітивних завдань. Розроблена авторська методика дослідження стійкості когнітивних можливостей старшокласників виявила значні коливання швидкості та надійності виконання простих когнітивних тестових завдань. Підтверджено сильний кореляційний зв’язок показників когнітивної та перцептивної діяльності випробувачів з індивідуальним властивостями їх нервової системи, енергетичного регулювання та показниками геліофізики (швидкість та щільність сонячного вітру), що співпадає з аналогічними даними, отриманими під час дослідження дорослих. Виявлені особливості когнітивної діяльності потребують подальшого дослідження та уточнення дії механізмів регуляції такої діяльності.
The stability of cognitive functions of senior pupils by means of computer simulation of the flow of cognitive tasks was studied. The author's methodology for studying the stability of cognitive capabilities of high school students has revealed significant variations in the rate and reliability of the implementation of simple cognitive test tasks. A strong correlation between the indicators of cognitive and perceptual activity of the subjects with the individual properties of their nervous system, energy regulation and heliophysics (speed and density of solar wind), which coincides with the similar data obtained during adult studies, was confirmed. The revealed peculiarities of cognitive activity require further investigation and clarification of the mechanisms of regulation of such activity.
 
Publisher Інститут інформаційних технологій і засобів навчання
 
Date 2018
 
Type Book Section
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/711962/1/BUROV%20OYu%202018.pdf
- Буров, О.Ю. (orcid.org/0000-0003-0733-1120 <http://orcid.org/0000-0003-0733-1120>) (2018) Study of sustainability of cognitive abilities of adolescents by computer modeling In: Звітна наукова конференція Інституту інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України Інститут інформаційних технологій і засобів навчання, м. Київ, Україна, pp. 135-139.