Запис Детальніше

Особливості викладання української жестової мови у школі для слабочуючих дітей

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/712026/
http://onp.ucoz.ua/news/osoblivosti_vikladannja_ukrajinskoji_zhestovoji_movi_u_shkoli_dlja_slabochujuchikh_ditej/2016-02-28-429
 
Title Особливості викладання української жестової мови у школі для слабочуючих дітей
Features of Teaching Ukrainian Sign Language at school for hearing impaired children
 
Creator Лещенко, Л.М.
 
Subject 37.04 Education in relation to the educand, pupil. Guidance
376.3 Виховання та освіта осіб із вадами зору, слуху, мови та нервовими захворюваннями.
 
Description В даній статті висвітлено власний початковий досвід роботи першого року викладання предмету “Українська жестова мова”. Викладено констатувальні факти, що постають з введенням зазначеного предмету, а саме: невірне трактування лексичного значення слова, яке формується у дітей з порушеннями слуху, на основі лише словесної мови, висвітлено своєчасність і доцільність введення нового предмету для загального розвитку глухих учнів.
This article covers own initial experience of the first year of teaching the subject "Ukrainian Sign Language". Presented facts of the introduction of the specified subject, namely: incorrect interpretation of the lexical meaning of the word, which is formed in children with hearing impairment, based only on the verbal language, timeliness and expediency of the introduction of a new subject for the general development of deaf students is highlighted.
 
Publisher сайт Об'єднання нечуючих педагогів
 
Date 2016
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/712026/1/%D0%9B%D0%B5%D1%89%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE%202016.pdf
- Лещенко, Л.М. (2016) Features of Teaching Ukrainian Sign Language at school for hearing impaired children Об'єднання нечуючих педагогів. pp. 1-8.