Запис Детальніше

Використання інфографіки на уроках англійської мови як умова розвитку інтуїтивного мислення учнів

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/712057/
http://fitu.kubg.edu.ua/naukova-diialnist-kafedry/2-uncategorised/158-zbirnyky-tez-konferentsii-informatsiyni-tekhnolohiyi.html
 
Title Використання інфографіки на уроках англійської мови як умова розвитку інтуїтивного мислення учнів
Usage of infographics on english language lessons as a condition for the development of intellectual intelligence of students
 
Creator Голуб, І.І.
 
Subject 004.9 ІКТ ( Application-oriented computer-based techniques )
377 Specialized instruction. Vocational, technical, professional training. Vocational colleges, institutes. Polytechnics
 
Description Використання інфографіки як методу навчання іноземної мови розширює можливості для наочності та представлення інформації, допомагаючи систематизувати значні обсяги даних, створює позитивне середовище для навчальної діяльності своєю кольоровою палітрою. Інфографіка є підґрунтям для розвитку інтуїтивного мислення учнів та сприяє якісному навчанню англійської мови.
The article considers the use of infographics as a method of teaching a foreign language, which expands opportunities for visibility and presentation of information, helping to organize large volumes of data, creates a positive environment for educational activity with its own color palette. Infographics as the basis for the development of students' intuitive thinking and contributes to the quality study of English.
 
Publisher Київський університет імені Бориса Грінченка
 
Date 2016
 
Type Book Section
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/712057/2/golub%202016%2005%2019.pdf
- Голуб, І.І. (orcid.org/0000000190086255 <http://orcid.org/0000000190086255>) (2016) Usage of infographics on english language lessons as a condition for the development of intellectual intelligence of students In: Збірник тез IІІ Української конференції молодих науковців "Інформаційні технології - 2016" (19.05.2019 р., м. Київ) Київський університет імені Бориса Грінченка, м. Київ, Україна, pp. 37-39.