Запис Детальніше

Освіта як об'єкт дослідження

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/712084/
 
Title Освіта як об'єкт дослідження
Education as an object of research
Oswiata jako obiekt badań
 
Creator Sysoieva, Svetlana
 
Subject 37.09 Organization of instruction
378 Higher education. Universities. Academic study
 
Description У статті проаналізовано генезис поняття «освіта», основні характеристики й ознаки сучасної освіти; показано, що сучасна система освіти є відкритою і задовольняє всім вимогам синергетичної системи (відкрита, нелінійна, неврівноважена, складна); розкрито сутність й методологічні концепти нового інтегрованого напряму пізнання сфери освіти - освітології.
The article analyzes the genesis of the concept of "education", the main characteristics and features of modern education; It is shown that the modern educational system is open and satisfies all the requirements of the synergetic system (open, nonlinear, unbalanced, complex); The essence and methodological concepts of the new integrated sphere of knowledge of the sphere of education - educology are revealed.
 
Publisher ТОВ «Видавниче підприємство «ЕДЕЛЬВЕЙС»
 
Date 2011
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/712084/1/Sysojewa%281%29.pdf
- Sysoieva, Svetlana (orcid.org/0000-0003-2499-732X <http://orcid.org/0000-0003-2499-732X>) (2011) Education as an object of research Цілісне уявлення про освіту - на зустріч з освітологією. pp. 67-85.