Вплив віртуального світу на навчальну мотивацію та види діяльності дітей у сучасному інформаційному просторі
Електронна бібліотека НАПН України
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/712198/
|
|
Title |
Вплив віртуального світу на навчальну мотивацію та види діяльності дітей у сучасному інформаційному просторі
Influence of virtual world on the motivation for learning and activities of children in the contemporary information space |
|
Creator |
Чекстере, Оксана Юріївна
|
|
Subject |
1 Philosophy. Psychology
304 Social questions. Social practice. Cultural practice. Way of life (Lebensweise) 373 Kinds of school providing general education 379.8 Leisure |
|
Description |
У статті порівнюється вплив природних умов життя дитини (реальний світ) і штучно створених (віртуального світу) на навчальну мотивацію та різноманітні види діяльності дітей. Спираючись на наукові дослідження вітчизняних та зарубіжних психологів, а також на свій емпіричний досвід, автор стверджує, що хоча контрольована нетривала взаємодія дитини з віртуальним світом і може сприяти розширенню кругозору, та до певної міри розвитку уваги й пам'яті, але якщо віртуальна реальність починає затуляти і навіть підмінювати реальний світ - порушення охоплюють практично всі сфери розвитку дитини, зокрема мотивацію до навчання, а також призводять до глибоких особистісних змін.
In the article author compares the influence of natural circumstances (the real world) and artificially created ones (the virtual world) on the motivation for learning and diverse children’s activities. Based on the scientific researches of domestic and foreign psychologists as well as on her own empirical experience, author states that although controlled not durable interaction with a virtual world and can promote broadening of worldview, and to the some extent contributes to the development of attention and memory, but if virtual reality begins to obscure and even substitute the real world – violations will cover almost all spheres of the development of children, especially motivation for learning as well as cause deep personality changes. |
|
Publisher |
ДП «Інформаційно-аналітичне агентство»
|
|
Date |
2018
|
|
Type |
Article
NonPeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/712198/1/%D0%A1%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%82%D1%8F_%D0%92%D0%9F%D0%9B%D0%98%D0%92%20%20%D0%92%D0%86%D0%A0%D0%A2%D0%A3%D0%90%D0%9B%D0%AC%D0%9D%D0%9E%D0%93%D0%9E%20%D0%A1%D0%92%D0%86%D0%A2%D0%A3%20%D0%9D%D0%90%20%D0%9D%D0%90%D0%92%D0%A7%D0%90%D0%9B%D0%AC%D0%9D%D0%A3%20%D0%9C%D0%9E%D0%A2%D0%98%D0%92%D0%90%D0%A6%D0%86%D0%AE.pdf
- Чекстере, Оксана Юріївна (orcid.org/0000-0003-2435-3831 <http://orcid.org/0000-0003-2435-3831>) (2018) Influence of virtual world on the motivation for learning and activities of children in the contemporary information space Психологічні виміри особистісної взаємодії суб’єктів освітнього простору в контексті гуманістичної парадигми : матеріали всеукраїнської конференції з міжнародною участю. pp. 235-239. ISSN 978-617-571-157-6 |
|