Запис Детальніше

Motivation for learning in the education systems of different countries of the world

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/712199/
http://pedagogika.wszia.opole.pl/ebook/CPA_2018.pdf
 
Title Motivation for learning in the education systems of different countries of the world
Мотивація до навчання в системах освіти різних країн світу
 
Creator Chekstere, Oksana
 
Subject 1 Philosophy. Psychology
304 Social questions. Social practice. Cultural practice. Way of life (Lebensweise)
373 Kinds of school providing general education
 
Description The issue of motivation for learning is extremely important, regardless of the country where the education process takes place. But it should be noted that there are significant differences in Ukrainian national scientific school in relation to the problem of improving the quality of students' knowledge from foreign, in particular American, European and Chinese schools.
Питання мотивації до навчання надзвичайно важливе незалежно від країни, де проходить навчання. Але слід зауважити, що є істотні відмінності вітчизняної наукової школи по відношенню до проблеми підвищення якості знань учнів від зарубіжних, зокрема американських, європейських і китайських шкіл.
 
Publisher Wyższa Szkoła Zarządzania i Administracji w Opolu
 
Date 2018
 
Type Book Section
NonPeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/712199/1/%D0%A2%D0%B5%D0%B7%D0%B8_Motivation%20for%20learning%20in%20the%20education%20systems%20of%20different%20countries%20of%20the%20world.pdf
- Chekstere, Oksana (orcid.org/0000-0003-2435-3831 <http://orcid.org/0000-0003-2435-3831>) (2018) Motivation for learning in the education systems of different countries of the world In: Conference Proceedings of the 7-th International Scientific Conference Problems and Prospects of Territories’ Socio-Economic Development (April 4 – 7, 2018, Opole, Poland) Wyższa Szkoła Zarządzania i Administracji w Opolu, c. Opole, Poland, pp. 153-156. ISBN 978-83-62683-25-3