Запис Детальніше

Використання методу знаходження консенсусу в освітньому середовищі

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/712211/
http://www.pj.kherson.ua/index.php/arkhiv-vidannya?id=88
 
Title Використання методу знаходження консенсусу в освітньому середовищі
Application of the consensus method in educational environment
 
Creator Іванченко, С.М.
 
Subject 1 Philosophy. Psychology
303 Methods of the social sciences
378 Higher education. Universities. Academic study
 
Description Узагальнено результати емпіричної перевірки використання методу знаходження консенсусу з метою формування позитивного ставлення педагогів до освітніх інновацій. Метод знаходження консенсусу, адаптований для освітнього середовища, було застосовано під час групових дискусій в 14 групах. Учасниками дискусій були вчителі, директори шкіл, соціальні педагоги, психологи. Результати свідчать про досягнення консенсусу у більшості груп, позитивну динаміку при обговоренні окремих пунктів порядку денного. Проаналізовано умови успішного використання методу педагогами у своїй практиці та психологічні чинники, які цьому перешкоджають.
Data generalization for application of the consensus method in educational settings, and the empirical study outcomes are presented. Consensus method was applied in the process of group discussion among 14 groups of educators. Participants were school teachers, headmasters, and psychologists. Findings show the consensus achievement in majority of the groups; positive dynamics in each point of agenda. Conditions for successful application of the method on practice, and some psychological barriers are discussed.
 
Publisher Видавничий дім "Гельветика"
 
Date 2018
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/712211/1/Ivanchenko_KDU_2018.pdf
- Іванченко, С.М. (orcid.org/0000-0002-1434-5048 <http://orcid.org/0000-0002-1434-5048>) (2018) Application of the consensus method in educational environment Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія «Психологічні науки», 4. pp. 183-187. ISSN 2312-3206