Запис Детальніше

Наукові ідеї про цінність життя в контексті їх використання у вихованні підлітків

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/712359/
http://www.innovpedagogy.od.ua/4-2-ukr
 
Title Наукові ідеї про цінність життя в контексті їх використання у вихованні підлітків
Научные идеи о ценности жизни в контексте их использования в воспитании подростков
Scientific ideas of life value concerning use in teenagers` upbringing
 
Creator Шахрай, В.М.
 
Subject 37.01 Fundamentals of education. Theory. Policy etc.
37.04 Education in relation to the educand, pupil. Guidance
 
Description У статті загострюється увага на необхідності формування у дітей підліткового віку цінності життя як однієї з пріоритетних. Здійснюється аналіз наукових ідей щодо осмислення цінності життя у філософії, насамперед у філософії екзистенціалізму, філософській антропології, педагогіці. З’ясовуються аспекти розгляду в працях дослідників вказаної цінності, передусім її важливість для належного буття людини і суспільства. Визначаються показники цінності життя, що є доволі важливими для підлітків в сучасних соціокультурних умовах, зокрема такі, як повнота життя, турбота про безпеку життя, творче самовираження. Наголошується на значенні залучення підлітків до різнобічної діяльності, насамперед творчо-духовної спрямованості, з метою формування у них цінності життя.
В статье заостряется внимание на необходимости формирования у детей подросткового возраста ценности жизни как одной из приоритетных. Осуществляется анализ научных идей по осмыслению ценности жизни в философии, прежде всего в философии экзистенциализма, философской антропологии, педагогике. Выясняются аспекты рассмотрения в трудах исследователей указанной ценности, прежде всего ее важность для надлежащего бытия человека и общества. Определяются показатели ценности жизни, что особенно важны для подростков в современных социокультурных условиях, в частности такие, как полнота жизни, забота о безопасности жизни, творческое самовыражение. Отмечается значимость привлечения подростков к разносторонней деятельности, прежде всего творческо-духовной направленности, с целью формирования у них ценности жизни.
The article stresses necessity of formation of life value priority among children. Scientific ideas analysis of life value consideration in philosophy, mostly concerning the philosophy of existentialism, philosophy anthropology, pedagogics is represented. Aspects of scientists` views as to the given life value are reflected, first of all its importance for a person and a society existence. Life value points are defined, that is rather significant for teenagers under modern social-cultural conditions, especially such as fullness of life, safety life care, creative self-expression. Importance of teenagers` involvement into various activity, mostly creative spiritual one is underlined.
 
Publisher ПУ Причорноморський наук.-дослід. ін-т економіки та інновацій
 
Date 2018
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/712359/1/%D0%A8%D0%B0%D1%85%D1%80%D0%B0%D0%B9%20%D0%92.%D0%9C.%20%D0%9D%D0%B0%D1%83%D0%BA%D0%BE%D0%B2%D1%96%20%D1%96%D0%B4%D0%B5%D1%97%20%D0%BF%D1%80%D0%BE%20%D1%86%D1%96%D0%BD%D0%BD%D1%96%D1%81%D1%82%D1%8C%20%D0%B6%D0%B8%D1%82%D1%82%D1%8F.pdf
- Шахрай, В.М. (2018) Scientific ideas of life value concerning use in teenagers` upbringing Інноваційна педагогіка, 4 (2). pp. 113-117. ISSN 2311-5491