Запис Детальніше

Емоційно-ціннісний контекст естетичного виховання засобами візуальних мистецтв

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/712371/
 
Title Емоційно-ціннісний контекст естетичного виховання засобами візуальних мистецтв
Эмоционально-ценностный контекст эстетического воспитания средствами визуальных искусств
Emotional and value context of aesthetic education by means of visual arts
 
Creator Ничкало, Світлана Андріївна
 
Subject 36 Safeguarding the mental and material necessities of life
37.01 Fundamentals of education. Theory. Policy etc.
7 The Arts. Recreation. Entertainment. Architecture.
 
Description Вища мета естетичного виховання – духовний розвиток людини. Емоції і почуття, які виникають у “спілкуванні” з мистецтвом, спонукають до рефлексії, глибшого самопізнання, що впливає на становлення системи цінностей. Це дозволяє ввести в науковий тезаурус поняття емоційно-ціннісного контексту естетичного виховання як необхідної умови досягнення його мети. Дотримання емоційно-ціннісного контексту передбачає комплекс методів і підходів, серед яких – врахування гедоністичного характеру сприймання мистецтва.
Высшая цель эстетического воспитания - духовное развитие человека. Эмоции и чувства, которые возникают в "общении" с искусством, побуждают к рефлексии, глубокого самопознания, влияет на становление системы ценностей. Это позволяет ввести в научный тезаурус понятие эмоционально-ценностного контекста эстетического воспитания как необходимого достижении его цели. Соблюдение эмоционально-ценностного контекста предполагает
комплекс методов и подходов, среди которых - учет гедонистического характера восприятия искусства.
The ultimate goal of aesthetic education is the spiritual development of man. Emotions and feelings that arise in "communicating" with art, encourage reflection, deeper
self-knowledge that affects the formation of a system of values. This allows you to enter the scientific the thesaurus of the concept of the emotional and value context of aesthetic education as necessary the conditions for achieving its goal. Adherence to the emotional-value context implies a complex of methods and approaches, among which - taking into account the hedonistic nature of perception art.
 
Publisher НАІР
 
Date 2018
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/712371/1/2120894383.pdf
- Ничкало, Світлана Андріївна (2018) Emotional and value context of aesthetic education by means of visual arts Особистість у просторі виховних інновацій. pp. 251-255. ISSN 978-966-2716-99-3