Запис Детальніше

Спрямованість дорослого на вибір соціально значущих цінностей у дітей старшого дошкільного віку

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/712467/
http://www.appsychology.org.ua/index.php/ua/arkhiv-vydannia/tom-4/vipusk-13-2017
 
Title Спрямованість дорослого на вибір соціально значущих цінностей у дітей старшого дошкільного віку
Направленность взрослого на выбор социально значимых ценностей у детей старшего дошкольного возраста
Adult orientation for selection cjcially significant property in preschool children
 
Creator Токарєва, Людмила Дмитріївна
 
Subject 1 Philosophy. Psychology
 
Description Робота присвячена проблемі ціннісних аспектів життєдіяльності людини. У статті представлено психологічні аспекти морально – етичних, ціннісних уявлень. Розкрита думка про те, що майбутнє країни багато в чому залежить саме від того, з якими цінностями, увійде в життя дитина дошкільного віку. Висвітлено значення дошкільному періоду в становленні особистості і її змістових ціннісних компонентів. Розкрита думка про те, що родина є тим особливим первинним середовищем, де відбувається становлення особистості, де вона одержує перші знання про себе та про складність оточуючого світу, отримує приклад певних моральних вчинків, прилучається до праці. Вчиться налагоджувати себе на співдружність з іншими, вчиться прислухатися до поглядів і оцінок інших. Стаття зазначає, що саме в родині у дитини розвиваються такі соціально значущі цінності і моральні якості, як почуття доброти, чуйності, правдивості, справедливості, працьовитості, взаємодопомоги, дружби, любові до всього живого, які є важливими стимулами позитивних вчинків і дій дитини дошкільника.
В статті представлено матеріал дослідження, з метою вивчення сфери ціннісних орієнтацій у дітей старшого дошкільного віку: експрес діагностика на вияв у дитини ціннісних понять та анкета для батьків, яка дозволила глибше дізнатись про ціннісні орієнтації сучасних батьків. Представлені результати дослідження по вивченню ціннісних орієнтацій батьків та вивченню характеру взаємин у родині. Стаття узагальнює отримані результати: Чому дитина вчиться у дорослих в колі родини?
В статье представлены психологические аспекты морально этических, ценностных представлений. Раскрыта мысль о том, что будущее страны зависит от того, с какими ценностями войдет в жизнь дошкольник. В статье обобщен материал чему именно научается ребенок в семье. Представлен материал исследования с целью изучения сферы ценностных ориентаций у детей старшего дошкольного возраста: экспресс диагностика на выявление у ребенка ценностных понятий и анкета для родителей, для более глубокого изучения о ценностных ориентациях родителей. В работе представлены результаты исследования.
The article deals with the problem of value aspects of human life. The article presents psychological aspects of moral - ethical, value concepts adults. Expands the view that the future of the country largely depends precisely on which values enter the life of a child of preschool age.
The article highlights the importance of pre-school period in the development of personality and its semantic value components. Present the idea that the family is the primary special environment, where the formation of personality, where it receives the first of his knowledge and the complexity surrounding world receives specific example of moral behavior, collaborating to work. Learn to establish themselves in community with others, learn to listen to the views and others.
The article notes that it is in the family of a child developing such socially important values and moral qualities as kindness, sensitivity, truthfulness, fairness, hard work, mutual support, friendship and love for all living things that are important incentives for positive behavior and actions of the child preschooler.
The article summarizes: Why a child learns in adults with family?
The article presents research material, to study the scope of value orientations in preschool children: rapid diagnosis for a child manifestation of value concepts and questionnaire for parents, which allowed more deeply know the value orientation of modern parents.
The paper presents the results of research on parental value orientations and study the nature of relationships in the family.
 
Publisher Інститут психології імені Г.С.Костюка НАПН України
 
Date 2017-05-25
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/712467/1/19.pdf
- Токарєва, Людмила Дмитріївна (orcid.org/0000-0002-8162-6544 <http://orcid.org/0000-0002-8162-6544>) (2017) Adult orientation for selection cjcially significant property in preschool children Актуальні проблеми психології. Том 4. Психологія розвитку дошкільника, 13. p. 178. ISSN 2072-4772