Запис Детальніше

Психологічні проблеми творчої діяльності. (Інтегративний підхід)

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/712535/
 
Title Психологічні проблеми творчої діяльності. (Інтегративний підхід)
Психологические проблемы творческой деятельности. (Интегративный подход)
Psychological problems of creative activity. (Integrative approach)
 
Creator Губенко, О.В.
 
Subject 1 Philosophy. Psychology
37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
378 Higher education. Universities. Academic study
 
Description У монографії досліджуються теоретичні й практичні проблеми психології творчої діяльності. Розкриті суттєві аспекти природи, структури, механізмів, функцій, динаміки творчої діяльності. Досліджено зміст когнитивних та психосемантичних механізмів творчості у єдності основних її суперечливих та, одночасно, взаємодоповнюючих моментів – дискурсивно-логічного інтелекту та інтуїції, свідомого та несвідомого рівнів переробки інформації. Запропоновані когнитивні моделі, які описують механізми й процеси творчого мислення. Висвітлені такі важливі складові розумової обдарованості, як здатність до переструктурування, бісоциативне мислення, гнучкість, продуктивність, варіативність мислення та інш. Проаналізовані можливості розвитку творчого потенціалу і творчого мислення особистості, розроблені й запропоновані практичні методи й методики такого розвитку в школі, сім’ї та ВНЗ.
Для психологів-науковців, практичних психологів, викладачів ВНЗ, педагогів, студентів вищих психологічних та педагогічних закладів освіти, а також всіх, хто цікавиться психологією творчості.
В монографии исследуются теоретические и практические проблемы психологии творческой деятельности. Раскрыты существенные аспекты природы, структуры, механизмов, функций, динамики творческой деятельности. Исследовано содержание когнитивных и психосемантических механизмов творчества в единстве его основных противоречивых и, одновременно, взаимодополняющих моментов - дискурсивно-логического интеллекта и интуиции, сознательного и бессознательного уровней переработки информации. Предложены когнитивные модели, описывающие механизмы и процессы творческого мышления. Освещены такие важные составляющие умственной одаренности, как способность к переструктурированию, бисоциативное мышление, гибкость, продуктивность, вариативность мышления и др. Проанализированы возможности развития творческого потенциала и творческого мышления личности, разработаны и предложены практические методы и методики такого развития в школе, семье и вузе.
Для психологов-ученых, практических психологов, преподавателей вузов, педагогов, студентов высших психологических и педагогических учебных заведений, а также всех, кто интересуется психологией творчества.
The monograph is devoted to the analysis of theoretical and practical problems of the psychology of creative activity. It reveals the essential aspects of nature, dynamics, structure, mechanisms and functions of creative activity. It explores the content of cognitive and psycho-semantic mechanisms of creativity. It is considered as the unity of its contradictory and simultaneously complementary moments - discourse-logical intelligence and intuition, conscious and unconscious levels of information processing. The study suggests cognitive models that describe the mechanisms and processes of creative thinking. The monograph highlights the following important components of intellectual giftedness, such as the ability to restructure, bisociative thinking, flexibility, productivity, variability of thinking and other. It analyzed the possibilities of development of creative potential and creative thinking of person. The practical methods and techniques of such development at school, family and high schools are developed and offered in the book.
The monograph is intended for psychologists-scientists, practical psychologists, university lecturers, teachers, students of higher psychological and pedagogical educational institutions.
 
Publisher Педагогічна думка
 
Date 2018
 
Type Monograph
NonPeerReviewed
 
Format other
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/712535/1/%D0%93%D1%83%D0%B1%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE_%D0%9C%D0%BE%D0%BD%D0%BE%D0%B3%D1%80%D0%B0%D1%84%D0%B8%D1%8F_%E2%80%94.PDF
- Губенко, О.В. (orcid.org/0000-0002-7197-3913 <http://orcid.org/0000-0002-7197-3913>) (2018) Psychological problems of creative activity. (Integrative approach) Project Report. Педагогічна думка, м. Київ, Україна.