Запис Детальніше

Актуальні питання впровадження моделі полівалентності професійної підготовки вчителів загальноосвітніх шкіл у Федеративній Республіці Німеччина

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/712594/
 
Title Актуальні питання впровадження моделі полівалентності професійної підготовки вчителів загальноосвітніх шкіл у Федеративній Республіці Німеччина
Topical Issues of Implementation of the Polyvalence Model for Teacher Training for Secondary Schools in the Federal Republic of Germany
 
Creator Дяченко, Л.М.
 
Subject 37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
373 Kinds of school providing general education
378 Higher education. Universities. Academic study
 
Description У тезах розкрито актуальні питання впровадження моделі полівалентності професійної підготовки вчителів загальноосвітніх шкіл у Федеративній Республіці Німеччина.
The thesis addresses the actual issues of implementation of the polyvalent model of vocational teacher training for secondary schools in the Federal Republic of Germany.
 
Publisher Мукачівський державний університет
 
Date 2018
 
Type Book Section
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/712594/1/%D0%94%D1%8F%D1%87%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE%20%D0%9B.%20-%20%D1%82%D0%B5%D0%B7%D0%B8.pdf
- Дяченко, Л.М. (2018) Topical Issues of Implementation of the Polyvalence Model for Teacher Training for Secondary Schools in the Federal Republic of Germany In: Освіта і формування конкурентоспроможності фахівців в умовах євроінтеграції: збірник тез доповідей ІІ Міжнародної науково-практичної конференції,25-26 жовтня 2018 р. Мукачівський державний університет, м. Мукачево, Україна, pp. 134-136. ISBN 978-617-7495-24-5