Запис Детальніше

Стан дослідження проблеми формування суб’єкт-суб’єктної взаємодії старшокласників у педагогічній теорії

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/712637/
 
Title Стан дослідження проблеми формування суб’єкт-суб’єктної взаємодії старшокласників у педагогічній теорії
State of research of problems of formation the subject-subject interaction of students in educational theory
 
Creator Скиба, Галина Михайлівна
 
Subject 37.01 Fundamentals of education. Theory. Policy etc.
37.02 General questions of didactics and method
373 Kinds of school providing general education
 
Description У статті здійснено аналіз педагогічної, психологічної, соціологічної літератури, дисертаційних досліджень з проблеми формування суб’єкт-суб’єктної взаємодії між учасниками освітнього процесу. З огляду на узагальнення результатів аналізу, автор трактує суб’єкт-суб’єктну взаємодію старшокласників у навчальній діяльності як складний, багатоаспектний педагогічний процес опосередкованого впливу суб’єктів одне на одного, взаємозв’язку їх дій у процесі навчальної діяльності, спрямованого на засвоєння учнями знань, умінь, навичок і компетентностей, які передбачають формування особистості, системи її стосунків, поширення її внутрішньоколективних і міжколективних зв’язків та встановлення комунікативних відносин.
The article deals with the analysis of pedagogical, psychological, sociological literature, dissertation researches on the problem of formation of subject-subject interaction between participants in the educational process. Given the generalization of the results of the analysis, the author treats the subject-subject interaction of students in educational activity as a complex, multidimensional learning process mediated the impact of entities on each other, the relationship of their actions in the process of educational activities aimed at the learning of knowledge, skills and competencies, which involve the formation of personality, its attitude, its spread intracollective and intercolective relations and establishing communicative relations.
 
Publisher Педагогічна думка
 
Date 2018
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/712637/1/SHM_DTiP18.pdf
- Скиба, Галина Михайлівна (2018) State of research of problems of formation the subject-subject interaction of students in educational theory Дидактика: теорія і практика. pp. 56-61. ISSN ISBN 978-966-644-486-1