Особистісно орієнтований підхід в навчанні дітей з порушеннями зору
Електронна бібліотека НАПН України
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/712893/
|
|
Title |
Особистісно орієнтований підхід в навчанні дітей з порушеннями зору
Personally oriented approach in teaching children with visual impairment Личностно ориентированный подход в обучении детей с нарушениями зрения |
|
Creator |
Костенко, Т.М.
|
|
Subject |
376.3 Виховання та освіта осіб із вадами зору, слуху, мови та нервовими захворюваннями.
|
|
Description |
В умовах реформування та модернізації спеціальної освіти на шляху до світового освітнього простору перед науковцями стоїть завдання розробки нової ефективної освітньо-виховної системи, спрямованої на всебічний розвиток дитини з порушеннями зору та формування основних компетентностей згідно Концепції нової української школи. Учитель відтепер обмежений лише державним стандартом, де окреслено, що мають знати та вміти учні, закінчивши певний етап навчання. Як дійти до цих результатів, учитель визначатиме сам. Міністерство освіти і науки пропонуватиме типові навчальні програми, проте будь-який учитель чи авторська група зможуть їх доповнювати або створювати свої. In the context of reforming and modernizing special education on the path to the world educational space, scientists are faced with the task of developing a new effective educational and educational system aimed at the comprehensive development of the child with visual impairment and the formation of basic competences in accordance with the Concept of the new Ukrainian school. The teacher is now limited to the state standard, which outlines what students must know and be able to complete after completing a certain stage of study. How to reach these results will be determined by the teacher himself. The Ministry of Education and Science will offer standard curricula, but any teacher or author group will be able to supplement or create their own. В условиях реформирования и модернизации специального образования на пути в мировое образовательное пространство перед учеными стоит задача разработки новой эффективной образовательно-воспитательной системы, направленной на всестороннее развитие ребенка с нарушениями зрения и формирования основных компетенций согласно Концепции новой украинской школы. Учитель отныне ограничен только государственным стандартом, где обозначены, что должны знать и уметь учащиеся, закончившие определенный этап обучения. Как дойти до этих результатов, учитель будет определять сам. Министерство образования и науки предлагать типовые учебные программы, однако любой учитель или авторская группа смогут их дополнять или создавать свои. |
|
Publisher |
ГО «Львівська педагогічна спільнота»
|
|
Date |
2018
|
|
Type |
Book Section
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/712893/2/%D0%9A%D0%BE%D1%81%D1%82%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE%20%D0%97%D0%B1%20%D1%82%D0%B5%D0%B7%20%D0%9B%D1%8C%D0%B2%D1%96%D0%B2.pdf
- Костенко, Т.М. (orcid.org/0000-0002-4976-1236 <http://orcid.org/0000-0002-4976-1236>) (2018) Personally oriented approach in teaching children with visual impairment In: Ключові питання наукових досліджень у сфері педагогіки та психології у ХХІ ст.: Збірник тез наукових робіт учасників міжнародної науово-практичної конференції (м.Львів, 26-27 січня 2018 року) ГО «Львівська педагогічна спільнота», м. Львів, Україна, pp. 33-35. |
|