Запис Детальніше

Тифлокомпетентність сучасного педагога в інклюзивній освіті

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/712896/
 
Title Тифлокомпетентність сучасного педагога в інклюзивній освіті
Тифлокомпетентность современного педагога в инклюзивном образовании
Tifloquacy of a modern teacher in inclusive education
 
Creator Костенко, Т.М.
 
Subject 376.3 Виховання та освіта осіб із вадами зору, слуху, мови та нервовими захворюваннями.
 
Description Говорячи про тифлокомпетентність педагога, ми маємо на увазі обізнаність вособливостях побудови освітнього процесу незрячих дітей та з порушеннями зору,де ключовим аспектом є переважаюче сприймання: утруднене візуальне - у дітей з порушеннями зору та аудіапьне і кінестетичне - у незрячих. Відповідно до зорових особливостей, в освітньому середовищі діти потребуватимуть різних стратегій психолого-педагогічної підтримки. Так, знаючи зоровий діагноз та особливостізорового сприймання дитини, педагог зможе правильно підібрати стратегію
підтримки індивідуально до дитини.
Говоря о тифлокомпетентности педагога, мы имеем в виду осведомленность в особенностях построения образовательного процесса незрячих детей и с нарушениями зрения, где ключевым аспектом является преобладающее восприятия: затрудненное визуальное - у детей с нарушениями зрения и аудиапьне и кинестетического - у незрячих. Согласно зрительных особенностей, в образовательной среде дети будут нуждаться в различных стратегий психолого-педагогической поддержки. Так, зная зрительный диагноз и особенности зрительного восприятия ребенка, педагог сможет правильно подобрать стратегию поддержки индивидуально к ребенку.
Speaking about the teacher's tiflocompetence, we mean awareness of the features of building the educational process of blind children and with visual impairment, where the key aspect is the prevailing perception: the visual impediment - in children with visual impairment and audiopne and kinesthetic - in the blind. According to visual features, in the educational environment children will need different strategies of psychological and pedagogical support. So, knowing the visual diagnosis and especially the sensory perception of the child, the teacher will be able to correctly select the strategy of individual support for the child.
 
Publisher НДУ ім. Миколи Гоголя
 
Date 2018
 
Type Book Section
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/712896/4/%D0%9A%D0%BE%D1%81%D1%82%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE%20%D0%A2%D0%B5%D0%B7%D0%B8%20%D0%9D%D1%96%D0%B6%D0%B8%D0%BD.pdf
- Костенко, Т.М. (orcid.org/0000-0002-4976-1236 <http://orcid.org/0000-0002-4976-1236>) (2018) Tifloquacy of a modern teacher in inclusive education In: Партнерська взаємодія у системі інститутів соціальної сфери: збірник матеріалів ІІ Міжнародної науово-практичної конференції (15-16 листопада 2018р., м.Ніжин) НДУ ім. Миколи Гоголя, м. Ніжин, Україна, pp. 160-163.