Запис Детальніше

Спеціальна освіта: кроки до змін

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/712960/
 
Title Спеціальна освіта: кроки до змін
Special education: moving towards change
 
Creator Засенко, В.В.
 
Subject 373 Kinds of school providing general education
376.3 Виховання та освіта осіб із вадами зору, слуху, мови та нервовими захворюваннями.
 
Description Окреслено особливості реалізація державної політики у вирішенні проблем громадян з особливими потребами. Визначено, що реформування системи освіти для дітей з особливими потребами й, насамперед, з інвалідністю, відбувається з урахуванням прогресивних світових тенденцій, від інституалізації до інклюзії. Інноваційна методологічна парадигма такого реформування базується на принципах дитиноцентризму, що передбачають виявлення природних нахилів кожної дитини, створення умов для їх успішного розвитку, сприяння самореалізації спочатку в навчанні, а потім і в житті.
The paper outlines the specific features of implementing the national policy for meeting the needs of people with special needs. It is argued that the current reform of education for children with special needs, and, first of all, with disabilities draws on progressive international trends, moving away from institualization to inclusion. The innovative methodological paradigm for this reform is based on child-centered principles that focus on indentifying the inherent capabilities and interests of each individual child, creating a supportive environment to facilitate his or her development and provide opportunities for his or her success in learning and, more generally, in community.
 
Publisher Педагогічна преса
 
Date 2017
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/712960/1/%D0%97%D0%B0%D1%81%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE%20%D0%92.%D0%92._%D1%81%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%82%D1%8F.pdf
- Засенко, В.В. (orcid.org/0000-0003-0325-4578 <http://orcid.org/0000-0003-0325-4578>) (2017) Special education: moving towards change Особлива дитина: навчання і виховання, 1 (81). pp. 7-12. ISSN 2312-2781