Запис Детальніше

Теоретичні засади соціально-педагогічного супроводу дітей вимушених переселенців за місцем проживання

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/712967/
https://ukrlogos.in.ua/archive_journal_2018_ua.php#LayoutGrid11
 
Title Теоретичні засади соціально-педагогічного супроводу дітей вимушених переселенців за місцем проживання
Theoretical foundations of social-pedagogical support of children of forced displaced persons at the place of residence
 
Creator Жданович, Юлія Миколаївна
 
Subject 304 Social questions. Social practice. Cultural practice. Way of life (Lebensweise)
37.06 Social problems in education. Human contacts, relationships
 
Description У статті проаналізовано різні наукові підходи до розуміння соціально-педагогічного супроводу, визначено поняття "соціально-педагогічний супровід дітей із сімей вимушених переселенців за місцем проживання", розкрито особливості соціально-педагогічного супроводу дітей-переселенців у новій громаді.
The article analyzes various scientific approaches to the understanding of social and pedagogical support, defines the
concept of “social-pedagogical support for children from families of forced migrants in the place of residence”, features of sociopedagogical support of children-settlers in the new community are revealed.
 
Publisher ГО "Європейська наукова платформа"
 
Date 2018
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/712967/1/%D0%96%D0%B4%D0%B0%D0%BD%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D1%87_%D0%9B%D0%9E%D0%93%D0%9E%D0%A1.pdf
- Жданович, Юлія Миколаївна (orcid.org/0000-0003-1677-189X <http://orcid.org/0000-0003-1677-189X>) (2018) Theoretical foundations of social-pedagogical support of children of forced displaced persons at the place of residence ΛΌГOΣ. The art of scientific mind, 1. pp. 114-116. ISSN 2617-7064