Теоретичні засади соціально-педагогічного супроводу дітей вимушених переселенців за місцем проживання
Електронна бібліотека НАПН України
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/712967/
https://ukrlogos.in.ua/archive_journal_2018_ua.php#LayoutGrid11 |
|
Title |
Теоретичні засади соціально-педагогічного супроводу дітей вимушених переселенців за місцем проживання
Theoretical foundations of social-pedagogical support of children of forced displaced persons at the place of residence |
|
Creator |
Жданович, Юлія Миколаївна
|
|
Subject |
304 Social questions. Social practice. Cultural practice. Way of life (Lebensweise)
37.06 Social problems in education. Human contacts, relationships |
|
Description |
У статті проаналізовано різні наукові підходи до розуміння соціально-педагогічного супроводу, визначено поняття "соціально-педагогічний супровід дітей із сімей вимушених переселенців за місцем проживання", розкрито особливості соціально-педагогічного супроводу дітей-переселенців у новій громаді.
The article analyzes various scientific approaches to the understanding of social and pedagogical support, defines the concept of “social-pedagogical support for children from families of forced migrants in the place of residence”, features of sociopedagogical support of children-settlers in the new community are revealed. |
|
Publisher |
ГО "Європейська наукова платформа"
|
|
Date |
2018
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/712967/1/%D0%96%D0%B4%D0%B0%D0%BD%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D1%87_%D0%9B%D0%9E%D0%93%D0%9E%D0%A1.pdf
- Жданович, Юлія Миколаївна (orcid.org/0000-0003-1677-189X <http://orcid.org/0000-0003-1677-189X>) (2018) Theoretical foundations of social-pedagogical support of children of forced displaced persons at the place of residence ΛΌГOΣ. The art of scientific mind, 1. pp. 114-116. ISSN 2617-7064 |
|