Літературне читання в ЗНЗ з мовами навчання національних меншин
Електронна бібліотека НАПН України
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/713029/
http://www.undip.org.ua/upload/iblock/d2a/anatovani.pdf |
|
Title |
Літературне читання в ЗНЗ з мовами навчання національних меншин
Literary reading in national minority language schools |
|
Creator |
Хорошковська, Тетяна Петрівна
|
|
Subject |
373 Kinds of school providing general education
81 Linguistics and languages |
|
Description |
У роботі окреслено проблеми учнів – представників національних меншин України, розкрито специфіку оволодіння ними мовним матеріалом на уроках української мови в початкових класах, окреслено доцільність уведення в загальноосвітніх навчальних закладах з навчанням мовами національних меншин предмета «Літературне читання».
The paper outlines the problems of students - representatives of national minorities in Ukraine, discloses the specifics of language material in Ukrainian lessons in elementary school classes, outlines the feasibility of introducing literary reading in schools with minorities languages in teaching. |
|
Publisher |
Педагогічна думка
|
|
Date |
2016
|
|
Type |
Book Section
NonPeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/713029/1/%D0%A5%D0%BE%D1%80%D0%BE%D1%88%D0%BA%D0%BE%D0%B2%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B0%20%D0%A2%D0%9F_%D0%9B%D1%96%D1%82%D0%B5%D1%80%D0%B0%D1%82%D1%83%D1%80%D0%BD%D0%B5%20%D1%87%D0%B8%D1%82%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F%20%D1%83%20%D0%97%D0%9D%D0%97%20%D0%B7%20%D0%BC%D0%BE%D0%B2%D0%B0%D0%BC%D0%B8%20%D0%BD%D0%B0%D0%B2%D1%87%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F%20%D0%BD%D0%B0%D1%86%D1%96%D0%BE%D0%BD%D0%B0%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D0%B8%D1%85%20%D0%BC%D0%B5%D0%BD%D1%88%D0%B8%D0%BD_%D0%B7%20%D0%BA%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%BD%D1%82%D0%B8%D1%82%D1%83%D0%BB%D0%BE%D0%BC.pdf
- Хорошковська, Тетяна Петрівна (orcid.org/0000-0001-9505-0817 <http://orcid.org/0000-0001-9505-0817>) (2016) Literary reading in national minority language schools In: Зміст і технології шкільної освіти Педагогічна думка, м. Київ, Україна, pp. 186-187. ISBN 978-966-644-398-5 |
|