Запис Детальніше

Психолого-педагогічний супровід особистісного і професійного самовизначення старшокласників, що опинилися у складних життєвих обставинах внаслідок військових конфліктів: методичні рекомендації

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/713141/
 
Title Психолого-педагогічний супровід особистісного і професійного самовизначення старшокласників, що опинилися у складних життєвих обставинах внаслідок військових конфліктів: методичні рекомендації
Психолого-педагогическое сопровождение личностного и профессионального самоопределения старшеклассников, оказавшихся в сложных жизненных обстоятельствах в результате военных конфликтов: методические рекомендации
Psychological and pedagogical support of personal and professional self-determination of high school students who find themselves in difficult life circumstances as a result of military conflicts: guidelines
 
Creator Ткачук, І.І.
 
Subject 1 Philosophy. Psychology
304 Social questions. Social practice. Cultural practice. Way of life (Lebensweise)
373 Kinds of school providing general education
 
Description Методичні рекомендації присвячено розгляду питань теоретико-прикладного характеру, які стосуються психолого-педагогічного супроводу особистісного та професійного самовизначення старшокласників, що опинились в складних життєвих обставинах внаслідок військових конфліктів. У виданні висвітлені психологічні особливості самовизначення старшокласників, що опинились в складних життєвих обставинах внаслідок військових дій; запропоновано методику психолого-педагогічного супроводу професійного самовизачення зазначеної групи старшокласників.
В основу методичних рекомендацій покладено праці вітчизняних та зарубіжних психологів, які займалися питаннями дотичними до цієї проблематики.
Для практичних психологів соціальних педагогів, студентів відповідних спеціальностей, викладачів ВНЗ.
Методические рекомендации посвящены рассмотрению вопросов теоретико-прикладного характера, касающихся психолого-педагогического сопровождения личностного и профессионального самоопределения старшеклассников, оказавшихся в сложных жизненных обстоятельствах в результате военных конфликтов. В издании освещены психологические особенности самоопределения старшеклассников, оказавшихся в сложных жизненных обстоятельствах в результате военных действий; предложена методика психолого-педагогического сопровождения профессионального самоопределения указанной группы старшеклассников.
В основу методических рекомендаций положены труды отечественных и зарубежных психологов, занимавшихся вопросами, имеющими отношение к этой проблематике.
Для практических психологов социальных педагогов, студентов соответствующих специальностей, преподавателей ВУЗов.
The methodical recommendations are devoted to the consideration of issues of theoretical and applied nature that relate to the psychological and pedagogical support of personal and professional self-determination of senior pupils who find themselves in difficult life circumstances as a result of military conflicts. The publication highlights the psychological peculiarities of the self-determination of senior pupils who find themselves in difficult life circumstances as a result of hostilities; the method of psychological and pedagogical support of professional self-declaration of the specified group of high school students is offered.
The basis of the methodological recommendations is the work of domestic and foreign psychologists who were dealing with issues tangential to this problem.
For practical psychologists of social pedagogues, students of corresponding specialties, teachers of higher educational establishments.
 
Publisher Український науково-методичний центр практичної психології і соціальної роботи


 
Date 2018
 
Type Teaching Resource
NonPeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/713141/1/tkachuk_metod_rek.pdf
- Ткачук, І.І. (orcid.org/0000-0002-3099-3491 <http://orcid.org/0000-0002-3099-3491>) (2018) Psychological and pedagogical support of personal and professional self-determination of high school students who find themselves in difficult life circumstances as a result of military conflicts: guidelines [Teaching Resource]