Реалії та перспективи запровадження дуальної освіти в підготовці менеджерів
Електронна бібліотека НАПН України
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/713175/
|
|
Title |
Реалії та перспективи запровадження дуальної освіти в підготовці менеджерів
Реалии и перспективы внедрения дуальной образования в подготовке менеджеров Realities and prospects of introduction of dual education in the training of managers |
|
Creator |
Баніт, Ольга Василівна
|
|
Subject |
37.04 Education in relation to the educand, pupil. Guidance
374 Education and training out of school. Further education |
|
Description |
Проаналізовано особливості дуальної освіти в Німеччині. Охарактеризовані можливості реальної відповідності багаторівневої підготовки менеджерів сучасним еволюційним вимогам до їхньої професійної кваліфікації, а також відповідного нормативно-правового забезпечення, яке б сприяло їх професійному розвитку протягом усього життя. З'ясовано, що запозичення досвіду Німеччини та використання дуального принципу в підготовці менеджерів буде корисним в першу чергу для організації діяльності навчальних закладів України в цьому руслі, для учнівської молоді, яка прагне до якісного професійного становлення і для роботодавців (підприємств), що отримають в цьому сенсі необхідний трудовий потенціал. Realities and perspectives of implementation dial education in the training of managers. The author analyzes the features of dual education in Germany and investigates the feassibility of a real correspondence of multi-level training of managers to the up-to-date evolutionary requirements for their professional as qualifications, well as the corresponding regulatory and legal framework that would contribute to their professional development throughout their lives. The author concludes that borrowing German experience and upplying the dual principle of managers would be useful, first of all, for universities, students, enterprises. Проанализированы особенности дуальной образования в Германии. Охарактеризованы возможности реального соответствия многоуровневой подготовки менеджеров современным эволюционным требованиям к их профессиональной квалификации, а также соответствующего нормативно-правового обеспечения, которое бы способствовало их профессиональному развитию в течение всей жизни. Выяснено, что заимствования опыта Германии и использования дуального принципа в подготовке менеджеров будет полезным в первую очередь для вузов, студентов, предприятий. |
|
Publisher |
Інститут обдарованої дитини НАПН України
|
|
Date |
2018
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/713175/1/%D0%91%D0%B0%D0%BD%D1%96%D1%82_%D1%81%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%82%D1%8F.pdf
- Баніт, Ольга Василівна (2018) Реалии и перспективы внедрения дуальной образования в подготовке менеджеров Наукові записки Малої академії наук України (11). pp. 8-17. ISSN 2618-0529 |
|