Ненасильницький прогрес і миролюбна політика як прояви ціннісного і толерантного ставлення до людини
Репозитарій Вінницького Національного Технічного Університету
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Ненасильницький прогрес і миролюбна політика як прояви ціннісного і толерантного ставлення до людини
|
|
Creator |
Столяренко, О. В.
|
|
Subject |
ціннісне ставлення до людини
цінності базові гуманістичні цінності особистісні цінності суб`єктивні ціннісні ставлення ціннісні орієнтації гуманізм гуманізація гуманітаризація гуманістичне виховання виховна система школи структурно-функціо |
|
Description |
In the monograph the theoretical and methodical principles of teaching a value- centered attitude to a person to secondary school pupils are scientifically proved; the scientific-methodical system and the research concept are developed on methodological, theoretical and practical levels; the historiography of the basic principles of the humanistic education development in terms of sociocultural, ideological and pedagogical aspects is outlined; the evolution of human knowledge based on the problem-genetic analysis of humanistic ideas in the history of national and foreign scientific research is investigated; the level of the psychological and pedagogical scientific studies, educational practice development and subsequently the peculiarities of teaching children and youth a value-centered attitude to a person and its role as the main factor of the education humanization process is investigated, the main principles of the humanistic transformations methodology in education is clarified.
В монографии научно обоснованы концептуальные методологические основания воспитания у школьников ценностного отношения к человеку. Представлена концептуальная научно-методическая структурно-функциональная модель и технология поэтапного формирования у учащихся ценностного отношения к человеку в гуманистической воспитательной системе. Предложены, обоснованы и внедрены в практику школы организационно-педагогические условия, усовершенствованы методические подходы решения выдвинутой проблемы. У монографії науково обґрунтовано концептуальні методологічні основи виховання ціннісного ставлення до людини в учнів загальних середніх закладів освіти. Представлено розроблену концептуальну науково-методичну структурно-функціональну модель і технологію поетапного формування у школярів ціннісного ставлення до людини в гуманістично-орієнтованій виховній системі. Обґрунтовано й реалізовано організаційно-педагогічні умови, удосконалено методику розв`язання поставленої проблеми. |
|
Date |
2019-01-31T10:18:04Z
2019-01-31T10:18:04Z 2017 |
|
Type |
Monograph
|
|
Identifier |
Столяренко О. В. Ненасильницький прогрес і миролюбна політика як прояви ціннісного і толерантного ставлення до людини [Текст] / О. В. Столяренко // Виховання у школярів ціннісного ставлення до людини: теоретичний та методичний аспекти : монографія. – Вінниця : ТОВ «Планер», 2017. – Кн. 1 : Людський вимір: історія, минуле і сучасність, розд. 1.2.3.5. – С. 243-262.
978-966-924-552-6 http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/23641 373.017.4-057.874 |
|
Language |
uk_UA
|
|
Relation |
Виховання у школярів ціннісного ставлення до людини: теоретичний та методичний аспекти
|
|
Format |
application/pdf
|
|
Publisher |
Вінницький державний педагогічний університет ім. М. Коцюбинського
|
|