Запис Детальніше

Ненасильницький прогрес і миролюбна політика як прояви ціннісного і толерантного ставлення до людини

Репозитарій Вінницького Національного Технічного Університету

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Ненасильницький прогрес і миролюбна політика як прояви ціннісного і толерантного ставлення до людини
 
Creator Столяренко, О. В.
 
Subject ціннісне ставлення до людини
цінності
базові гуманістичні цінності
особистісні цінності
суб`єктивні ціннісні ставлення
ціннісні орієнтації
гуманізм
гуманізація
гуманітаризація
гуманістичне виховання
виховна система школи
структурно-функціо
 
Description In the monograph the theoretical and methodical principles of teaching a value- centered attitude to a person to secondary school pupils are scientifically proved; the scientific-methodical system and the research concept are developed on methodological, theoretical and practical levels; the historiography of the basic principles of the humanistic education development in terms of sociocultural, ideological and pedagogical aspects is outlined; the evolution of human knowledge based on the problem-genetic analysis of humanistic ideas in the history of national and foreign scientific research is investigated; the level of the psychological and pedagogical scientific studies, educational practice development and subsequently the peculiarities of teaching children and youth a value-centered attitude to a person and its role as the main factor of the education humanization process is investigated, the main principles of the humanistic transformations methodology in education is clarified.
В монографии научно обоснованы концептуальные методологические основания воспитания у школьников ценностного отношения к человеку. Представлена концептуальная научно-методическая структурно-функциональная модель и технология поэтапного формирования у учащихся ценностного отношения к человеку в гуманистической воспитательной системе. Предложены, обоснованы и внедрены в практику школы организационно-педагогические условия, усовершенствованы методические подходы решения выдвинутой проблемы.
У монографії науково обґрунтовано концептуальні методологічні основи виховання ціннісного ставлення до людини в учнів загальних середніх закладів освіти. Представлено розроблену концептуальну науково-методичну структурно-функціональну модель і технологію поетапного формування у школярів ціннісного ставлення до людини в гуманістично-орієнтованій виховній системі. Обґрунтовано й реалізовано організаційно-педагогічні умови, удосконалено методику розв`язання поставленої проблеми.
 
Date 2019-01-31T10:18:04Z
2019-01-31T10:18:04Z
2017
 
Type Monograph
 
Identifier Столяренко О. В. Ненасильницький прогрес і миролюбна політика як прояви ціннісного і толерантного ставлення до людини [Текст] / О. В. Столяренко // Виховання у школярів ціннісного ставлення до людини: теоретичний та методичний аспекти : монографія. – Вінниця : ТОВ «Планер», 2017. – Кн. 1 : Людський вимір: історія, минуле і сучасність, розд. 1.2.3.5. – С. 243-262.
978-966-924-552-6
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/23641
373.017.4-057.874
 
Language uk_UA
 
Relation Виховання у школярів ціннісного ставлення до людини: теоретичний та методичний аспекти
 
Format application/pdf
 
Publisher Вінницький державний педагогічний університет ім. М. Коцюбинського