Запис Детальніше

Промисловий маркетинг у створенні вартості вітчизняних підприємств

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Промисловий маркетинг у створенні вартості вітчизняних підприємств
 
Creator Дубницький, Володимир Іванович
 
Subject промисловий маркетинг
партнерський маркетинг
CRM
ринкова вартість підприємства
 
Description У статті подано новітні результати дослідження ролі промислово-партнерського маркетингу у створенні вартості підприємства в промислових компаніях.
 
Publisher ТОВ "ВТД "Університетська книга"
 
Date 2012-02-06T09:58:22Z
2012-02-06T09:58:22Z
2010
 
Type Article
 
Identifier Дубницький, В.І. Промисловий маркетинг у створенні вартості вітчизняних підприємств [Текст] / В.І. Дубницький // Маркетинг і менеджмент інновацій. — 2010. — №2. — С.51-58.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/24034
 
Language uk