Запис Детальніше

Системний і синергетичний підхід в освітньо-виховних моделях

Репозитарій Вінницького Національного Технічного Університету

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Системний і синергетичний підхід в освітньо-виховних моделях
 
Creator Столяренко, О. В.
Столяренко, Ол. В.
 
Subject методологічний підхід
система
системний підхід
моделювання виховних систем
синергетичний підхід
 
Description У статті доведено, що результативність створення педагогічно доцільної й ефективної виховної системи залежить від правильного вибору методологічних підходів і принципів взаємодії учасників освітнього процесу. В ній розкриті основні методологічні підходи до обґрунтування освітньо-виховної моделі формування ціннісного ставлення до людини. А саме: охарактеризовано системний, синергетичний і варіативно-модельний методологічні підходи. Вони лежать в основі моделювання освітніх систем, що базуються на гуманістичних засадах.
The article proves that the effectiveness of creating a pedagogically expedient and effective educational system depends on the correct choice of methodological approaches and principles of interaction between participants in the educational process. It outlines the main methodological approaches to the substantiation of the educational and educational model of the formation of a value relation to a person. Namely: systematic, synergetic and variant-model methodological approaches are characterized. They are the basis of the modeling of educational systems based on humanistic principles.
 
Date 2019-01-31T08:38:29Z
2019-01-31T08:38:29Z
2016
 
Type Thesis
 
Identifier Столяренко О. В. Системний і синергетичний підхід в освітньо-виховних моделях [Текст] / О. В. Столяренко, Ол. В. Столяренко // Збірник матеріалів ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції."Знання. Освіта. Освіченість": – Вінниця : ВНТУ, 2016. – С. 45–48.
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/23624
37.034
 
Language uk_UA
 
Relation Збірник матеріалів ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції."Знання. Освіта. Освіченість" : 45–48.
 
Format application/pdf
 
Publisher ВНТУ