СТРУКТУРНО-СЕМАНТИЧНЕ НАПОВНЕННЯ КОНЦЕПТУ «ВІЙНА» У ЛІНГВІСТИЧНИХ ДОСЛІДЖЕННЯХ
Наукові журнали НАУ
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
СТРУКТУРНО-СЕМАНТИЧНЕ НАПОВНЕННЯ КОНЦЕПТУ «ВІЙНА» У ЛІНГВІСТИЧНИХ ДОСЛІДЖЕННЯХ
СТРУКТУРНО-СЕМАНТИЧЕСКОЕ НАПОЛНЕНИЕ КОНЦЕПТА «ВОЙНА» В ЛИНГВИСТИЧЕСКИХ ИССЛЕДОВАНИЯХ STRUCTURAL-SEMANTIC MEANING OF THE “WAR” CONCEPT IN LINGUISTIC RESEARCHES |
|
Creator |
ВАСЯНОВИЧ, Євгенія
|
|
Subject |
концепт; метафора; публіцистичний дискурс; художній дискурс; політичний дискурс; війна; асоціативний експеримент.
УДК 811.161’37:165.194 концепт; метафора; публицистический дискурс; художественный дискурс; политический дискурс; война; ассоциативный эксперимент УДК 811.161’37:165.194 concept; metaphor; journalistic discourse; artistic discourse; political discourse; war; associative experiment. УДК 811.161’37:165.194 |
|
Description |
У статті проаналізовано структурно-семантичне наповнення концепту «війна» у працях сучасних українських та зарубіжних дослідників. Одним із способів вивчення існування певних концеп-тів у свідомості лінгвокультурної особистості є виявлення їхніх асоціативних складників за допомогою асоціативного експерименту. Тут перед науковцем постає питання відбору слів-стимулів, щоздатні викликати у реципієнта реакції, які оприявлюють досліджуваний концепт. У статті висвітле-но струтурно-семантичне наповнення концепту «війна» на базі існуючих робіт, що може допомогти при відборі потрібних стимулів.
В статье проанализировано структурно-семантическое наполнение концепта «война» вработах современных украинских и зарубежныхисследователей. Для изучения существованияопределенных концептов в сознании лингво-культурной личности прибегают к выявлениюих ассоциативных компонентов с помощьюассоциативного эксперимента. Здесь перед ученым встает вопрос отбора слов-стимулов, кото-рые способны вызвать у реципиента реакции,которые презентуют исследуемый концепт. Встатье освещены структурно-семантическоенаполнение концепта «война» на базе сущес-твующих работ, что может помочь при отборенужных стимулов. The article analyzes the structural-semanticmeaning of the “war” concept in the works of contemporaryUkrainian and foreign researchers.Researchers use an associative experiment to identifycertain concepts’ associative components whilestudying their existence in the consciousness of thelinguistic and cultural personality. Studying of thestructural-semantic meaning of the “war” conceptcan help to select words-stimuli, which can causethe appropriate reaction of the recipient. |
|
Publisher |
National Aviation University
|
|
Contributor |
—
— — |
|
Date |
2018-12-30
|
|
Type |
—
— — |
|
Format |
application/pdf
application/pdf application/pdf |
|
Identifier |
http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/go/article/view/13255
10.18372/2520-6818.38.13255 |
|
Source |
Humanitarian Education in Technical Universities; № 38 (2018); 5-10
Гуманитарное образование в технических высших учебных заведениях; № 38 (2018); 5-10 Гуманітарна освіта у технічних вищих навчальних закладах; № 38 (2018); 5-10 |
|
Language |
uk
|
|