Методи і прийоми формування гри в дошкільників з порушеннями слуху
Електронна бібліотека НАПН України
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/714305/
|
|
Title |
Методи і прийоми формування гри в дошкільників з порушеннями слуху
Methods and techniques of formation of the game in preschool children with hearing impairment Методы и приемы формирования игры в дошкольников с нарушениями слуха |
|
Creator |
Шевченко, В.М.
|
|
Subject |
374 Education and training out of school. Further education
376 Education, teaching, training of special groups of persons. Special schools 376.3 Виховання та освіта осіб із вадами зору, слуху, мови та нервовими захворюваннями. |
|
Description |
У статті висвітлено методику навчання ігор дітей дошкільного віку. Розкрито методи та прийоми формування гри в дошкільників з порушеннями слуху. Вказано на роль педагога в керівництві ігровою діяльністю дітей з порушеннями слуху дошкільного віку.
In the article the methods of teaching the game of preschool children. Discloses methods and techniques of forming game in preschoolers with hearing impairments. Pointed to the role of the teacher in the management of game activity of children with hearing preschool children. В статье освещена методика обучения игры детей дошкольного возраста. Раскрыты методы и приемы формирования игры у дошкольников с нарушениями слуха. Указано на роль педагога в руководстве игровой деятельностью детей с нарушениями слуха дошкольного возраста. |
|
Publisher |
Інститут спеціальної педагогіки НАПН України
|
|
Date |
2011
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/714305/1/%D0%A8%D0%B5%D0%B2%D1%87%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE%20%D0%92.%D0%9C.%20%D0%9C%D0%B5%D1%82%D0%BE%D0%B4%D0%B8%20%D1%96%20%D0%BF%D1%80%D0%B8%D0%B9%D0%BE%D0%BC%D0%B8%20%D1%84%D0%BE%D1%80%D0%BC%D1%83%D0%B2%D0%B0%D0%BD%25-218-226.pdf
- Шевченко, В.М. (2011) Methods and techniques of formation of the game in preschool children with hearing impairment A child with sensory impairments: development, training, education (2). pp. 218-226. |
|