Запис Детальніше

Логістичні чинники та інструменти у розвитку сучасних маркетингових систем

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Логістичні чинники та інструменти у розвитку сучасних маркетингових систем
Logistic factors and instruments in the development of modern marketing systems
 
Creator Кривещенко, Вікторія Віталіївна
Kryveschenko, Viktorija
Кривещенко, Виктория Витальевна
Яковенко, Алла Казимировна
Iakovenko, A. К.
 
Subject логістика
комерція
маркетинг
концепція
омніканальність
взаємодія
комунікації
система
оптимізація
ефективність
підприємство
logistics
commerce
marketing
conception
omni-channel
interaction
communication
system
optimization
efficiency
enterprise
338.2
338.984
 
Description В статті показано значущість і роль логістичних чинників та інструментів у розвитку сучасних маркетингових систем, підвищенні ефективності взаємодій між учасниками мереж створення цінності для споживачів. З урахуванням умов України, а також поточних і довгострокових тенденцій розвитку медіа-ринків, досліджено актуальні проблеми і можливості удосконалення маркетингових систем, зокрема інформаційно-комунікаційних підсистем, з використанням підходів і принципів омніканальності. Акцентовано увагу на резервах покращення бізнес-процесів і моделей вітчизняних підприємств, результативності взаємодій між ними і зі споживачами, логістики і маркетингу. Показано складності і особливості наукової систематизації елементів концепції омніканальності, її комплексного методичного опрацювання. Доводиться необхідність і доцільність системного застосування і гармонізації практик брендингу, інтегрованих маркетингових комунікацій, омніканальності.
The article shows the importance and role of logistic factors and tools in the development of modern marketing systems and increase the effectiveness of interaction of participants in networks that create value for consumers. The conditions of Ukraine, as well as current and long-term tendencies in the development of media markets, are taken into account. The actual problems and possibilities of improving marketing systems, in particular, information and communication subsystems, the use of approaches and principles of omni-channel are investigated. The emphasis is on the reserves for improving business processes and models of domestic enterprises, the effectiveness of interaction between them and consumers, logistics and marketing. The complexity and features of the scientific systematization of elements of the omni-channel concept, its complex methodical development are shown. There is a need and expediency for systematic application and harmonization of practices of branding, integrated marketing communications and omni-channel. A special study of the preconditions and factors of the development of integrated environments of consumer experience is promising for the preparation of further publications.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2019-02-04T11:21:50Z
2019-02-04T11:21:50Z
2018
 
Type Article
 
Identifier Кривещенко В. В. Логістичні чинники та інструменти у розвитку сучасних маркетингових систем / Кривещенко В. В., Яковенко А. К. // Економіка та підприємництво : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [редкол.: І. М. Рєпіна (відп. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2018. – № 41. – С. 123–132.
2522-4581
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/27176
 
Language uk